Подкаст | След AI революцията маркетингът ще бъде напълно различен

Дигиталната реклама ще преживее бърза и сериозна трансформация, казва Зоран Арсовски от Verto Digital

Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Гласът на Капитал

Още подкасти Гласът на Капитал

„Гласът на Капитал“ е седмичен подкаст, в който журналистите разказват най-важната история от седмицата в дълбочина, с контекст и анализ.

  • SoundCloud на Гласът на Капитал
  • Spotify на Гласът на Капитал
  • iTunes на Гласът на Капитал
  • Storytel Podcasts на Гласът на Капитал
  • YouTube на Гласът на Капитал
  • RSS Feed на Гласът на Капитал

В края на 2023 г. въпросът вече не е дали AI ще промени нещо, а колко точно и къде. Някои индустрии ще бъдат по-засегнати от други и абсолютно неочаквано за много хора един от секторите, които ще се променят най-много, вероятно ще бъде маркетингът.

Възможностите с изкуствен интелект да се създава съдържание, както и да се автоматизира дистрибуцията му в различни канали ще напише изцяло нови стратегии в корпоративната комуникация. Това създава големи опасности за сегашните големи играчи в маркетинга и огромни възможности за нови.

През ноември 2023 г. "Капитал" организира мастър клас за различни практични приложения на AI и един от лекторите - Зоран Арсовски, говори точно за промените, които предстоят в маркетинга. В този епизод от "Гласа на "Капитал" го поканихме да разкаже още повече по темата, като фокусът беше не само върху бъдещите възможности, а за това какво реално може да се прави в момента и предстои през близките месеци.

По-долу е обобщение на разговора, направен от ChatGPT - езиковият модел на OpenAI. Той се базира на транскрибирания разговор от друг продукт с елементи на AI - Azure на Microsoft.

Обобщението на разговора за изкуствения интелект (AI) в маркетинга и дигиталната реклама включва следните десет ключови точки:

  • Развитие и очаквания на AI: разглежда разликата между високите очаквания и текущата реалност на AI.
  • AI в маркетинга: подчертава трансформативното влияние на AI върху маркетинговите стратегии особено в дигиталната реклама.
  • Напреднали техники на AI: обхваща иновативни подходи на AI за ангажиране на клиенти и анализ на данни.
  • Ролята на AI в електронния маркетинг: изтъква нарастващата важност на AI в персонализирането и оптимизирането на имейл кампании.
  • Бъдещи тенденции в AI: изследва потенциалните бъдещи развития в технологията на AI и тяхното очаквано въздействие.
  • AI и творческата индустрия: разглежда влиянието на AI върху творческите професии и пазара на труда като цяло.
  • AI във взаимодействието с потребителите: обсъжда как AI подобрява взаимодействието с клиентите и техния опит.
  • Етични съображения: засяга етичните последици на AI в маркетинга и защитата на личните данни.
  • Общественото въздействие на AI: разглежда по-широките обществени промени, произтичащи от развитието на AI.
  • Предизвикателства и възможности: очертава предизвикателствата и възможностите, които AI представя в сектора на маркетинга.

3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар