Какво се случи с износа на вино

Подкаст | За българското вино и (не)възможните му пазари

През 80-те години на миналия век България е топ износител на вино в света. Днес външните пазари са свръхконкурентни, а българското вино много трудно намира място на тях въпреки доброто си качество

Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Гласът на Капитал

Още подкасти Гласът на Капитал

„Гласът на Капитал“ е седмичен подкаст, в който журналистите разказват най-важната история от седмицата в дълбочина, с контекст и анализ.

  • SoundCloud на Гласът на Капитал
  • Spotify на Гласът на Капитал
  • iTunes на Гласът на Капитал
  • Storytel Podcasts на Гласът на Капитал
  • YouTube на Гласът на Капитал
  • RSS Feed на Гласът на Капитал

В навечерието на професионалния празник на виното в "Гласът на Капитал" си говорим за тази така любима напитка, която свързваме и с дълги традиции. Знаете ли например, че през 80-те години България е четвъртият най-голям износител на вино в света, включително петият най-голям доставчик на престижния британски пазар? Историята зад този факт е доста любопитна, но днес ситуацията е различна. Сега страната ни произвежда качествено вино, но е далеч от социалистическите си успехи. Защо това е така, какво се случва на пазарите на вино днес и какви са проблемите разказва редакторката в "Капитал" Ани Коджаиванова.

В подкаста ще чуете още:

  • Как България започва да изнася рекордни количества вино по времето на социализма, включително и на Запад?
  • Кои са двигателите зад този успех?
  • Какво се случва с износа днес?
  • Обичат ли да консумират българите вино?
  • Може ли страната ни отново да бъде топ износител?

Подробности в текстовете тук.

3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар