Подкаст | От гимназията до съвместен бизнес с Ралица Иванова и Мартин Марков в "Академичен Капитал"
Съоснователите на Appolica обсъждат своя опит и как трябва да се стимулира предприемачеството у младите хора
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Гласът на Капитал
Още подкасти„Гласът на Капитал“ е седмичен подкаст, в който журналистите разказват най-важната история от седмицата в дълбочина, с контекст и анализ.
Приятелите, които заедно основават стартъпи, са малко като рок групите - рано или късно е ясно, че ще се разделят. Затова и успешните опити да се съчетае бизнес с приятелство са редки. Такъв добър пример е случаят на основателите на българската технологична компания Appolica, които са съученици от осми клас и от 9 години успешно делят управлението на своя бизнес, който днес се състои от екип от 60 души.
Ралица Иванова, Мартин Марков и Деян Геновски се запознават в гимназията. Още тогава започват работа по общи проекти, като продължават да са екип и след това, когато заедно разработват технологични решения за клиенти. Така съвсем естествено идва решението да създадат обща технологична компания. От 2015 г. Appolica разработва мобилни приложения за своите корпоративни клиенти, а отскоро работи по стартъп студио, в което обучава и подпомага предприемачи с добри бизнес идеи.
В епизода на "Академичен Капитал" те разказват за своя път като млади предприемачи, допуснатите грешки и какво биха променили. Обсъждаме още как българският бизнес може да подпомогне развитието на повече предприемачи, каква е ролята на образованието в развиваното на лидерски качества у младите, къде могат те да търсят помощ и какво могат да очакват младежите, които искат да направят своя собствена компания.
Видеосрещите с успешни български професионалисти са част от "Академичен Капитал", който предлага на младите хора и представители на университетските общности преференциален достъп до съдържанието на най-влиятелната бизнес и икономическа медиа в България и допълнителни продукти като регулярен информационен бюлетин, присъствие на специализирани бизнес събития и др. Още за програмата
3 коментара
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.