Григор Димитров е новото рекламно лице на "Теленор"

Тенисистът беше представен официално от телекома, с който вече си партнира от ноември 2014 г.

Григор Димитров и Стайн-Ерик Велан
Григор Димитров и Стайн-Ерик Велан
Григор Димитров и Стайн-Ерик Велан    ©  Теленор
Григор Димитров и Стайн-Ерик Велан    ©  Теленор
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Тенисистът Григор Димитров беше представен официално като новото рекламно лице на "Теленор" от главния изпълнителен директор на мобилния оператор Стайн-Ерик Велан. Партньорството между най-успешния български тенисист за всички времена и "Теленор" на практика започна още преди пет месеца – през ноември 2014 г. Димитров участва в рекламната кампания по ребрандирането на мобилния оператор след придобиването му от норвежкия телеком гигант Telenor.

Сключеният договор за рекламно партньорство е за срок от две години, като в рамките на този период тенис звездата ще участва в рекламните кампании за различни продукти и услуги на мобилния оператор, включително в телевизионни клипове, печатни материали и др. Освен това спортистът ще бъде още лице и посланик на избрани кампании и инициативи за корпоративна отговорност на "Теленор". Димитров вече участва в подкрепата на телекома за тазгодишното издание на международна инициатива "Часът на Земята", проведена на 28 март 2015 г. Тенисистът ще сътрудничи на мобилния оператор и в предоставянето на екслузивно съдържание за феновете на компанията в социалните мрежи.

"За "Теленор" е чест и удоволствие да си партнира със спортист и роден победител като Григор", обяви Стайн-Ерик Велан. "Той със сигурност е истинско вдъхновение за своите почитатели и за всички българи, които следят възхода му в световния тенис елит и го подкрепят във всяко начинание", допълни мениджърът.

"Радвам се, че ще мога да бъда по-близо до почитателите си и до българската публика. Твърде рядко мога да бъда в България, но благодарение на технологиите и на "Теленор" ще можем да общуваме по-лесно", коментира от своя страна Григор Димитров.

Тенисистът, който през октомври 2014 г. беше определен за най-голямата знаменитост в България в класация на местното издание на Forbes, през последните месеци се утвърждава като най-привлекателния български спортист за компаниите. Той вече е рекламно лице и на "Юниливър" за марката дезодоранти Rexona, както и на "Балдаран спринг" за изворната вода "Балдаран". Наскоро Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) смени позицията си и санкционира "МонделийзБългария" и рекламната й агенция за това, че са използвали снимка Димитров за реклама на бисквити belVita на Facebook страницата на "Монделийз" без негово знание.      

3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 3
    evolutionary avatar :-|
    evolutionary
    • + 1

    Браво на Гришо! Успех!

    Нередност?
Нов коментар