Теодор Несторов е новият изпълнителен директор на "Карлсберг България"

Той ще заеме поста от 1 септември тази година

Теодор Несторов управляваше маркетинг екипа на компанията досега
Теодор Несторов управляваше маркетинг екипа на компанията досега
Теодор Несторов управляваше маркетинг екипа на компанията досега    ©  ''Карлсберг България''
Теодор Несторов управляваше маркетинг екипа на компанията досега    ©  ''Карлсберг България''
Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Теодор Несторов ще е новият изпълнителен директор на "Карлсберг България". От 1 септември той заменя на поста Войчех Жабински, който се връща в родината си Полша и напуска системата на пивоварната компания, уточниха за "Капитал" от българското дружество.

Теодор Несторов започва кариерата си в "Карлсберг България" през 2014 г. като бранд мениджър за местните марки и четири години по-късно заема поста маркетинг директор на компанията. Управлява силен маркетинг екип, с който релансира бранда "Шуменско" и допринася за изкачването му от пета на втора позиция на пазара (в стойност). А с кампанията "Навън с Пиринско" за пръв път българска марка печели престижната европейска награда Effie и затвърждава лидерската си позиция на пазара, отчитат от пивоварното дружество.

Преди "Карлсберг България" Теодор Несторов е заемал различни маркетингови позиции в "Монделийз България", където е отговарял за големи брандове на пазара на шоколад и кафе в страната.

Несторов е бакалавър по "Бизнес администрация" от Sheffield University (филиал в Солун, Гърция) и магистър по "Стратегически маркетинг" от Birmingham University.

"Карлсберг България" разполага с две пивоварни - в Шумен и в Благоевград, както и с логистични центрове и търговски офиси в страната. Продуктовото портфолио на компанията включва националните марки "Пиринско" и "Шуменско", международните Carlsberg и Tuborg, Zatecky с хмел от Чехия, френската Kronenbourg 1664 Blanc, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската абатска бира Grimbergen. Компанията предлага на българския пазар и сайдера Somersby, който е лидер в своя сегмент, бирения микс Garage, както и безалкохолна бира и сайдер.

И през 2022 г. "Карлсберг България" запазва лидерската си позиция в пивоварния бранш с 233 млн. лв. оборот, с голяма дистанция от конкурентите си и се подрежда на 9-о място в секторния топ 30 на храните и напитките на новата класация на "Капитал" К100, която подрежда най-големите компании в страната.

Най-новата инвестиция на "Карлсберг" е за 23 млн. лeвa в нoвa пpoизвoдcтвeнa линия за кен опаковки от 0.5 л в пивоварната в Блaгoeвгpaд.