Издания

КМаркетинг Factbook

КМаркетинг Factbook

ноември 2021

Тази година изданието е разделено на три части и ще го намерите с три различни корици, олицетворяващи миналото, настоящето и бъдещето на комуникационния бизнес в страната.
  • Класация на най-големите комуникационни агенции в България
  • Най-големите рекламодатели в страната
  • Най-популярните инфлуенсъри и партньорствата с рекламодатели
  • Проучване за използването на маркетинга през съдържание на българския пазар
  • Проблемите с намирането на кадри
  • Бъдещето на онлайн рекламата без бисквитките на Google

В изданието четете

Минало, настояще, бъдеще

Минало, настояще, бъдеще

Третото издание на приложението "КМаркетинг Factbook" проследява промените на комуникационния пазар в България през последните три години

comments 0
likes 1
views 6391
Отражението на икономическата и здравна криза върху комуникационния бизнес в България

Отражението на икономическата и здравна криза върху комуникационния бизнес в България

Въпреки трудностите най-големите агенции гледат с оптимизъм към 2022 г.

comments 1
likes 0
views 3913
Най-големите комуникационни групи в България

Най-големите комуникационни групи в България

Пандемичен спад в бизнесите на мастодонтите на пазара

comments 0
likes 0
views 5450
София Пенева, BBDO Group: Ще се задълбочава проблемът с липсата на кадри

София Пенева, BBDO Group: Ще се задълбочава проблемът с липсата на кадри

Изпълнителният директор на групата пред "Капитал"

comments 0
likes 1
views 5380
Янис Манакос, Huts Group: Ефектът на пандемията върху комуникационния бизнес приключи

Янис Манакос, Huts Group: Ефектът на пандемията върху комуникационния бизнес приключи

Основателят и изпълнителен директор на групата пред "Капитал"

comments 0
likes 0
views 5137
Мария Грашнова, dentsu: Успешният бранд трябва да застава зад ясни ценности и да ги защитава всеки ден

Мария Грашнова, dentsu: Успешният бранд трябва да застава зад ясни ценности и да ги защитава всеки ден

Изпълнителният директор на групата за Югоизточна Европа пред "Капитал"

comments 0
likes 0
views 4965
Какво са комуникациите

Какво са комуникациите

Отговарят мениджърите на най-големите комуникационни групи

comments 0
likes 0
views 8225
Най-големите агенции, които не са част от група

Най-големите агенции, които не са част от група

Дигиталната реклама като двигател на оборотите през 2020 г.

comments 0
likes 1
views 6872
Съдържание от Httpool Bulgaria
Ще продължим да помагаме на нашите клиенти да растат

Ще продължим да помагаме на нашите клиенти да растат

Венцислав Костов, управител на Httpool Bulgaria

comments 0
likes 3
views 6567
Най-големите медийни агенции

Най-големите медийни агенции

Оптимизъм на пазара

comments 0
likes 0
views 6971
Най-големите PR агенции

Най-големите PR агенции

Как се отрази пандемията на участниците на пазара

comments 3
likes 0
views 9629
Най-големите BTL агенции

Най-големите BTL агенции

Бавно възстановяване на най-засегнатия от пандемията комуникационен сектор

comments 0
likes 2
views 8927
Първенците за комуникационния бизнес

Първенците за комуникационния бизнес

Мнения на мениджърите на някои от най-големите агенции в страната

comments 0
likes 0
views 5064
Къде изчезнаха рекламистите?

Къде изчезнаха рекламистите?

Изтичането на кадри е казус в рекламната индустрия от доста време, който пандемията ускори и накара много агенции да опитат да задържат служителите си

comments 0
likes 0
views 4745
Най-големите рекламодатели в телевизия

Най-големите рекламодатели в телевизия

Хазартните компании са двигатели на ръста в рекламните инвестиции за 2021 г.

comments 0
likes 2
views 11027
Рекламният пазар по канали

Рекламният пазар по канали

Телевизията и тази година ще остане най-предпочитаният рекламен канал - 54% от общите инвестиции за 2021 г. (270 млн. лв.), но дигиталните медии бележат най-голям ръст - 13% (161 млн. лв.)

comments 0
likes 0
views 3835
Пазарът на онлайн реклама

Пазарът на онлайн реклама

Инвестициите продължават да нарастват

comments 0
likes 0
views 4778
На всяка реклама инфлуенсър

На всяка реклама инфлуенсър

Кои са най-популярните лидери на мнение в страната и какви инвестиции привличат

comments 1
likes 1
views 7388
Медийното потребление в България

Медийното потребление в България

Какви са навиците и предпочитанията на потребителите

comments 0
likes 0
views 6382
Разпределение на телевизионния пазар в България

Разпределение на телевизионния пазар в България

Диспропорция между привлечени инвестиции и дял от аудиторията при най-големите медийни групи

comments 1
likes 1
views 13198
Данни отложено гледане

Данни отложено гледане

През есенния телевизионен сезон делът на отложеното гледане значително нараства

comments 0
likes 0
views 4614
Радиопазарът в България

Радиопазарът в България

Инвестициите в реклама плавно се покачват

comments 2
likes 5
views 9733
Да влезе кралят на съдържанието

Да влезе кралят на съдържанието

Какви са нагласите на компаниите към маркетинга през съдържание представя първото в България проучване по темата на STORiO

comments 0
likes 1
views 6296
Има ли бъдеще след края на бисквитките

Има ли бъдеще след края на бисквитките

Google отново отложи премахването на събирането на данни за потребителите в браузъра на Chrome

comments 0
likes 3
views 7706
Каква ще бъде 2022 г. за комуникационния бизнес

Каква ще бъде 2022 г. за комуникационния бизнес

Очакванията на мениджърите са пазарът да надмине нивата отпреди пандемията

comments 0
likes 1
views 5386
Съдържание от "Аномали"
Аномалии в маркетинга

Аномалии в маркетинга

Или как се създават успешни аномалии в комуникациите "неочаквано, но общоприето"

comments 0
likes 7
views 13611
Съдържание от APRA PN BCG
APRA PN BCG остава най-голямата PR агенция в страната

APRA PN BCG остава най-голямата PR агенция в страната

"Подчинихме работата си на един основен принцип – кратко, точно и ясно", казва основателят и генерален мениджър на агенцията Томислав Цолов

comments 0
likes 6
views 6476
Съдържание от bTV Radio Group
Как да грабнем вниманието, като използваме радио?

Как да грабнем вниманието, като използваме радио?

Радиото е медия, която обединява, защото е достъпна навсякъде, комуникира чрез познати гласове и дава отражение на всичко, което се случва точно тук и сега

comments 0
likes 0
views 6702
Съдържание от DigitalID
Накрая са важни клиентите, а не наградите

Накрая са важни клиентите, а не наградите

Чавдар Платиканов, собственик и изпълнителен директор на рекламна агенция Digital ID

comments 0
likes 3
views 7040
Съдържание от bTV Media Group
Код "Премиера"

Код "Премиера"

Изцяло нови заглавия и формати в каналите на bTV Media Group влизат в дома на българския зрител през пролетта на 2022 г.

comments 0
likes 0
views 4160
Съдържание от d:istinkt
Съдържание от Influence Vibes
Дигиталният маркетинг не е разход, а инвестиция

Дигиталният маркетинг не е разход, а инвестиция

Николай Стоянов, основател и изпълнителен директор на Influence Vibes

comments 0
likes 0
views 5289
Съдържание от "Интерпартнерс"
Привличане на таланти и отговорно съдържание са ключови предизвикателства пред агенциите

Привличане на таланти и отговорно съдържание са ключови предизвикателства пред агенциите

Поемането на ангажимент от клиентите ни и оценяването на експертния труд са в основата на промяната

comments 0
likes 1
views 4303
Съдържание от М3 Communications Group, Inc.
Максим Бехар: Кризата ни помогна да станем още по-добри експерти

Максим Бехар: Кризата ни помогна да станем още по-добри експерти

Успяхме да сe отървем от несвойствените бизнеси и да се концентрираме там, където сме безспорно силни – качествения консултантски бизнес, казва управителят на М3 Communications Group, Inc.

comments 0
likes 3
views 5983
Съдържание от United Partners
Оперираме на над 30 пазара, развиваме ключови партньорства

Оперираме на над 30 пазара, развиваме ключови партньорства

Мария Гергова-Бенгтссон (СЕО), Николай Събев (Business Development Manager) и Виктор Савкин (Head of Finance & Strategy), United Partners

comments 0
likes 3
views 5060
Съдържание от Xplora
Съвети за успешен дигитален маркетинг от практици

Съвети за успешен дигитален маркетинг от практици

Четири съвета от Xplora - агенция за интегриран дигитален маркетинг. И още три от Xplora Academy - платформа за онлайн курсове по дигитален маркетинг

comments 0
likes 45
views 8034
Съдържание от V+O Communication
Как пантофите започват да убиват

Как пантофите започват да убиват

Професионалното прегряване се превърна в психическо, казва Светлана Савова, управляващ партньор на V+O Communication

comments 0
likes 0
views 7135

Още издания