БАКБ прави крачка към ритейл пазара
Институцията пуска дебитни карти с възможност за безконтактни плащания и без такса за теглене на банкомат
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Българо-американска кредитна банка (БАКБ) прави крачка към по-сериозно навлизане на ритейл пазара. Компанията пуска дебитни карти за физически лица с бранда Debit MasterCard с технология за безконтактно разплащане PayPass (в картите има вградена микроантена, с която връзката става по безжичен път и отнема секунди). Едно от основните предимства на новия продукт е, че банката ще предостави на всички картодържатели възможност да теглят безплатно средства както на собствените й, така и на банкомати на други финансови институции. Сред факторите за това решение е и фактът, че като по-малка по-размер и предимно бутикова като дейност институция БАКБ не разполага с широко развита клонова мрежа и такава от собствени банкомати като големите универсални банки на пазара. Доскорошният фокус на дейностите й беше главно в предоставянето на продукти и услуги за малкия и средния бизнес. След като през миналата година мажоритарният пакет от акциите й стана собственост на Цветелина Бориславова чрез фонда й CSIF, новото ръководство обяви плановете си за увеличаване и на продуктите за физически лица.
Виртуалната банка
Въпреки стремежа към промяна в структурата на клиентската база от банката не планират активно засилване на физическото си присъствие в страната. Вместо това обявената от мажоритарния акционер програма предвиждаше усилията да се насочат към изграждането на електронно банкиране.
Разработваме виртуална банка, чрез която да привлечем клиенти, разясни Славка Вълкова, директор "Карти и мобилни плащания" в БАКБ. Част от тази платформа например е възможността клиентите да заявят издаването на дебитна карта онлайн и след това да я получат на посочен от тях адрес чрез куриер. Писмото с ПИН кода на картата също се получава чрез куриер, като от началото на 2013 г. това ще може да става и с SMS, поясни Вълкова. За обслужването на клиентите на картовите продукти пък банката ще използва денонощният кол-център на "Борика-Бансервиз".
5 коментара
Добре звучи.
Сега остава да се запознаем и с написаното с дребен шрифт отзад на договора.
Чудя се колко ли ще издържат .....
Цветелина Бориславова явно е прочела мненията на cinik в нашият форум :)
Откакто мутресата купи банката, таксите се увеличиха няколко пъти ,а това беше банката с най ниски такси в Бг :(
Интересна история, около тази банка, е че беше обещала на един клиент да му даде кредит за яхта. След това клиента се съгласи на кредитна карта с 1500 лв лимит (в съседната банка). :))
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.