Четири компании получиха награди за иновации
"Симекс", "Пулсио", "Латекоер" и "Идънред" са победителите в конкурса на Френско-българската камара
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Четири компании бяха отличени за иновативните си продукти и решения в конкурса на Френско-българската търговска и индустриална камара, който се провежда за втора поредна година. Наградите в основните три категории - "Иновация", "Високи постижения" и "Корпоративна социална отговорност", бяха връчени съответно на "Симекс България", "Пулсио" и "Латекоер България", а специалната награда на журито отиде в "Идънред България". За призовете кандидатстваха общо 19 членове на камарата.
Защитени съобщения
"Симекс България" получи наградата за "Иновация" за проекта си SafePost - решение за безопасен обмен на електронни съобщения. Продуктът разчита на технологии с отворен код, включително блокчейн, за да криптира съдържанието на съобщенията, без да използва трета страна, уточниха от камарата. Самата "Симекс" е еднолична собственост на френската компания Symex Economics.
Печат по поръчка
Победителят в категорията "Високи постижения" "Пулсио" работи в печатарската индустрия, включително на френския пазар. Компанията е отличена за разработения от нея инструмент за обработка на поръчки за печат за непрофесионалисти, който позволява цялостна персонализация на продукта. Това обхваща целия процес - от спесификацията на продукта, през пресмятането на цената в реално време, до печата и доставката. "Пулсио" е мажоритарна собственост на Пламен Цанев (68%), а останалите дялове си поделят фондът BlackPeak Capital и българската компания "Базилиск".
Зелена инициатива
Наградата за корпоративна социална отговорност беше връчена на "Латекоер България" - дружество на френския производител на авиационни компоненти Latecoere, който изгради завод край Пловдив. Отличеният проект е наречен "Зелена седмица". В продължение на една седмица всеки ден служителите на компанията се запознават с мерки за опазване на околната среда по различни теми - вода, управление на отпадъци, засаждане на дървета, качество на въздуха и спестяване на енергия.
Партньорска разработка
Операторът на ваучери за храна "Идънред България" получи специалната награда на журито за своя пилотен проект за международната група Edenred. Разработката е направена съвместно със стартъпа "МВ Консепт" - регистрирано в България дружество с четирима френски собственици. Отличеният продукт е маркетинговата платформа OpenPush, която позволява таргетиране на потребителите за конкретна реклама според локацията им и дава възможност на търговците да наблюдават и анализират данните.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.