Конкурсът за иновации на френската камара вече е отворен за всички
Проектите трябва да са изпълнени в страната, кандидатстването е до края на февруари
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
След близо двегодишна пауза заради пандемията Френско-българската търговска и индустриална камара (ФБТИК) подновява конкурса си за иновации, който вече е отворен за всички компании, а не само за членове на организацията. Макар че в третото издание сега се въвеждат нови категории, се запазва основното изискване кандидатите да са изпълнили проектите си в страната. Фирмите могат да подават документи за участие до края на февруари, а месец по-късно се очаква да станат ясни и победителите.
Минимални условия
Целта на конкурса е да отличи местни иновативни проекти, като условията за кандидатстване са минимални. "Най-важното е проектът, с който кандидатстват фирмите, да е осъществен в страната, това е решаващо за нас", каза Ерик Дюма, член на управителния съвет на ФБТИК. Изисква се компаниите да са регистрирани в България от поне година и половина и да имат най-малко 5 служители, но няма ограничение за секторите, в които работят. Кандидатстването вече е отворено, а документи се подават до 28 февруари.
Една от промените, които са направени в сегашното издание, са категориите, в които ще бъдат определени победители. Те включват "Инвестиции", "Бизнесмен", "Бизнесдама" и "Социална и екологична отговорност". Всяка категория ще бъде разглеждана от отделно жури, което определя и критериите за оценка. Освен това журитата ще излъчат по една номинация, която да се състезава за специалната награда.
Нови възможности
Конкурсът беше създаден преди 4 години, като идеята тогава беше да се даде възможност на членовете на ФБТИК да представят проектите си. От тази година обаче в събитието могат да участват и други компании. "Преценихме, че трябва да го адаптираме към пазарната реалност, защото в България има много компании, които създават иновации", коментира Дюма. "Като цяло искахме да модернизираме и да демократизираме достъпа до конкурса, така че да бъдем достъпни за повече компании", посочи и Мира Драганова от организационния комитет към камарата. Според нея, освен че носи престиж на победителите, конкурсът е и възможност за компаниите да си направят ретроспекция на изминалата година и на постиженията си. "Това допълнително мотивира и служителите - да разберат, че инициативите, които са имали, са оценени от външния свят", добави тя.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.