"Пюър Про" се преименува на "Кълиган България" - водата, която обичате
Камелия Тонева, изпълнителен директор на "Кълиган България"
Съдържание от "Кълиган България" ЕООД
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Заедно ние сме по-целеустремени от всякога, когато става въпрос за предоставяне на чиста, устойчива и свежа питейна вода, като при това намаляваме потреблението на пластмаса за еднократна употреба.
Коя е компанията Culligan?
С над 11 000 служители в 35 страни и дистрибуторска мрежа в над 70 държави обединената компания Culligan разполага с възможности за растеж и експертен опит за стимулиране на иновациите. Нашият ангажимент е да предоставяме безпроблемна услуга, най-добрите в сферата технологии и нови продукти с разпознаваемата марка Culligan, навсякъде - у дома, на работното място, в свободното време или при пътуване. Под шапката на Culligan са позиционирани иконични брандове и иновативни технологии като Quench, Blupura, Zip Water, Purezza Premium Water, Firewall UVC®.
Ние сме изключително развълнувани да сме част от семейството на Culligan, тъй като това означава достъп до портфолиото на 13 производствени локации в цял свят и най-професионалния експертен опит в тази сфера под един покрив.
Какво означава това за вашите настоящи и бъдещи клиенти?
- Ценим партньорството си с нашите клиенти и ще продължим да предоставяме същите изключителни решения и услуги. Също така сме щастливи, че ще можем да предложим и по-голям избор от продукти и иновативни технологии, за да осигурим постоянен източник на чиста вода за нашите клиенти. Верни на ангажимента си за опазване на околната среда, ще продължим да ги подкрепяме за постигане на целите за екологичност и опазване на планетата Земя. Нашите решения за питейна вода спестяват над 40 милиарда пластмасови бутилки годишно.
Ще има ли промени в начина на работа?
- Работата ни на ежедневна база продължава както обикновено. "Кълиган България" ЕООД остава доверен доставчик на диспенсъри за филтрирана вода, включително устройства за вграждане, както и на професионални и ексклузивни решения за HoReCa.
Как се развива бизнесът на "Кълиган" през последната една година?
- Последният ни проект Acqualy стартира в началото на пандемичната 2020 и въпреки трудностите намира все повече последователи. Acqualy Premium Water e нова ексклузивна концепция, предназначена само за HoReCa, която ще позволи на ресторантите и хотелите да отговорят на бързо растящия консуматорски тренд за свежа, дозирана на място трапезна студена и газирана вода с премиум качество. Разбира се, както в HoReCa сектора, така и в офисите и производствените предприятия изискванията към хигиената се завишиха. Ние сме единствената компания, която може да гарантира 99.9999% пречистена вода от вируси и бактерии.
В глобален аспект този месец официално Culligan приключи сделката по придобиване на Primo Water, която оперира в над 10 европейски държави. Това е поредна стъпка на групата в затвърждаване на позицията си на световен лидер в областта на хидратацията.
Къде виждате "Кълиган България" след 5 години?
- Водата, която обичате у дома, в любимото заведение, на публични места и на работното място. Портфолиото и технологиите на Culligan без аналог ни гарантират възможността да предложим най-съвременните решения във всички ценови категории, както и да затворим пълния цикъл - консумация на свежа вода във всяка една точка. А нашата мисия ще бъде да останем посветени на бързата и професионална поддръжка, без компромис по отношение на регулярната профилактика на филтриращите системи. Това, което отличава "Кълиган България" на пазара, е безкомпромисно качество на предлаганото оборудване, съчетано с високите стандарти на сервизната услуга. Професионално отношение, познаване на продуктите в детайли, съчетано с персоналните нужди на клиентите, е формулата за успешно и дългосрочно бизнес партньорство, която компанията следва.