Обновяването на capital.bg
Вече има специален, много по-удобен дизайн за съдържанието на изданията, бизнес секция с финансова информация и разширен абонаментен достъп
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Когато днес отворите capital.bg, сигурно ще забележите няколко промени.
Съдържанието на седмичника "Капитал" и бизнес всекидневника "Капитал Daily" вече изглежда по различен начин чрез инструмента K:Reader (намира се в горния десен ъгъл на челната страница на сайта). Той пренася усещането от четенето на хартия в дигитална среда, като поддържа и всички възможности за интеракция - коментари, споделяне, препоръчване.
K:Reader е за читателите, които оценяват редакторската подредба на материалите и искат да са сигурни, че няма да изпуснат нещо важно в потока от новини. С новия си дизайн инструментът позволява по-удобно четене на дълги анализи на екран. В K:Reader можете да намерите и списанието LIGHT, както и всички допълнителни издания, които излизат заедно с вестника. Удобен е за таблет и през компютър.
От днес е активна и специализираната бизнес секция K:PRO. В нея е публикуван масив от финансова информация за 200 000 фирми. Информацията е достъпна през специална търсачка в секцията - КАПИ, която показва индивидуална финансова информация за фирми и агрегирани данни по икономически сектори и региони.
В бизнес зоната K:PRO се публикуват данните от класациите на "Капитал" (като К100 - Най-големите компании, К10 - Най-добрите банки, Гепард - Най-динамичните малки и средни компании), както и регулярни индустриални анализи.
Заедно с новите услуги, разширяваме и абонаментния достъп към всички редовни читатели. Абонамент ще е необходим за тези, които четат повече от 20 статии месечно в capital.bg. Те ще могат да избират между два абонаментни плана - Капитал и Капитал Pro.
Абонаментен план Капитал (цена 12 лева на месец) дава основен достъп до сайта и K:Rеader за седмичника и изданията, които излизат с него. Абонаментен план Капитал Pro (цена 39 лева на месец) осигурява пълен достъп до сайта - включително бизнес зоната K:PRO, както и K:Reader за седмичния "Капитал", "Капитал Daily" и всички допълнителни списания към тях - най-пълният достъп до бизнес-информация на българския пазар.
Защо разширяваме абонамента онлайн? За да ви гарантираме качествено съдържание, от което да се информирате, ние търсим устойчивост на бизнес модела си в интернет. Избрахме той да включва и дял на финансиране от читатели, тъй като те са потребителите на съдържанието. Смятаме, че ако сме полезни и правим качествена журналистика, абонаментът за "Капитал" е добра сделка. Вярваме, че информацията, която получавате от capital.bg, е полезна в работата и за личното ви благополучие.
Повече информация за новите услуги и често задавани въпроси и отговори около абонаментните планове можете да намерите на capital.bg/nov.
Можете да ни пишете с обратна връзка за промените на [email protected].
Абонатитие на хартиените издания имат включен дигитален абонамент към пакета. Ако сте абонат на вестник "Капитал" или "Капитал Daily" и не знаете как да активирате дигиталния си абонамент, може да се обърнете към търговския отдел на "Икономедиа" на: [email protected]
68 коментара
Безплатният обяд умря ....
39лв на месец е доста сериозна сума за абонамент дори и за качествен вестник като Капитал. 12лв също не са малко - 144лв /година.
Вярно - качествена информация и журналистически материали струват скъпо, но ако се заложи на бройката ползватели и се намали цената според мен сметката има вариант да излезе по-добре.
Току що изхабих една от двайсете безплатни статии :)
Аз лично благодаря искрено и лично за предложението, но за 30 лева месечно мога да се абонирам за Economist и да чета статиите на Капитал в оригинал :)
Сега много хора ще си направят по 4 профила - един за всяка седмица от месеца и за седмица 20 безплатни статии са достатъчни...
Време беше...!
Ше поровя в историята на коментарите, за да намеря кога за първи път изказах тази идея...
Физическия ви брой купен от Лафка излиза колкото абонамента Е
Защо да плащам абонамет
До коментар [#5] от "nogica":
Здравейте, цената в сайта е колкото на вестниците, тъй като тя никога не е била за хартията, а за хората, които създават съдържанието. В същото време в интернет няма хартия, но има други разходи и нужда от инвестиции в технологии. Освен пълен достъп онлайн на вестниците и архивите към тяй, същевременно получавате и допълнително онлайн ексклузивно съдържание, което е предназначено единствено за сайта и не влиза в хартията.
Браво, трябваше да го направите още преди няколко години. Хартията отдавна е второстепенна, но дизайнът не.
секо чудо за три дни... не е за пръв път да се пробват... ше турат лимит от 20 статии, ше го държат седмица-две, пък като видат, че никой не ще да дава кинти за незначителни анализи и преводи от економист, нйт и ббц, шего махнат... :)
До коментар [#6] от "capital":
Ще останете без читатели. Или поне ще намалеят драстично. Само ще загубите от действието.
До коментар [#2] от "kilgore":
Много точно.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.