Калоян Антонов е новият творчески директор в рекламната агенция together&
Компанията се отделя от proof. и има за цел да привлече дългосрочни клиенти в портфолиото си
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Творческата рекламна агенция together& е сред новите лица на пазара, създадена по време на пандемията през 2020 г. Появила се като стратегическо звено на proof., към днешна дата together& оперира като самостоятелна компания за пълно комуникационна обслужване с екип от осем души. От 1 октомври творчески директор на агенцията стана Калоян Антонов, преди това част от екипа на proof.
За момента together& работи на проектна база, но иска да установи дългосрочни партньорства с клиенти. "Имаме клиенти, които изграждаме напълно от нулата, и такива, които доразвиваме. Нашата задача като комуникатори е да търсим решения и това дали ще е в телевизията или в дигитални канали е според нуждите на съответния клиент", казва пред "Капитал" един от собствениците, Пресиян Кирилов, работил през годините за агенции като Knoway, BBDO и guts&brainsDDB.
"Когато двама души мислят по един и същ начин, единият е излишен"
Така новият творчески директор на together& Калоян Антонов описва разделянето на двете агенции. Като причина за отделянето на together& от proof. собствениците й посочват "сходния подход на работа между двете агенции". together& е със споделена собственост - Пресиян Кирилов притежава дял 50%, а собствениците на proof. Ангел Искрев и Сава Ахмаков по 25%. "Въпреки родствената ни връзка те са ни директен конкурент. Чакаме прекрасния момент, в който да излезем срещу proof. и да ги бием на конкурс", коментира още Антонов. Двете агенции се помещават в една сграда, но скоро и това ще спре да ги свързва.
Калоян Антонов до момента е работил като криейтив лийд в proof., а преди това е бил в екипите на The Smarts и Knoway, откъдето се познават с Кирилов.
"Заедно" като повече от име
Идеята за името идва от желанието за сплотеност на екипа - отвътре и отвън, казва още Кирилов. "Отвътре, защото с годините рекламата вече не е толкова привлекателна, колкото беше преди, и хората, които искат да работят в сферата, са доста по-малко. Искаме да създадем екип, в който всеки да знае, че мнението му има значение. Сплотени отвън, защото процесът на комуникация е двустранен, а в общуването между агенции и клиенти има изградена бариера на неразбирателство и дистанция, която бихме искали да елиминираме. Нашата задача е клиентът да дойде при нас и да му помогнем да се погледне отстрани", допълва той.
За година и половина от създаването й together& има два бронзови отличия в надпреварата IAB Mixx Awards за кампания на Animal Rescue.
1 коментар
Кога са се създали, пък кога са се разделили...
Типичен пример за балонното напомпване на бранша на рекламните агенции. Творчески агенции, медиашопове и какво ли не... Никнат като гъби. И се делят с просто делене.
А накрая се радваме на шеметен криейтив като поредицата на "Амфора".
Докога, "Капитал", ще ни занимавате с малки юридически лица с големи претенции, скрити зад "нова творческа агенция" и "стартъп"?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.