Силвиу Гугуи: Българският пазар е с много голям потенциал и навлизането на електронната търговия тепърва ще се ускорява
Управителят на eMAG за България пред "Капитал"
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Гугуи ще бъде един от участниците в събитието Ecommerce and Retail Summit, организирано от "Капитал". Повече информация за конференцията, която ще се проведе на 11 ноември, можете да намерите тук.
След скока в електронната търговия през 2020 г. каква е 2021 г. за eMAG?
2021 г. е още една много силна година за компанията - година, фокусирана върху осигуряването на отлично потребителско изживяване за нашите клиенти чрез предоставянето на все по-добри услуги и нарастващ избор от продукти на много добра цена. Продължихме да развиваме бизнеса на платформата и се фокусираме върху повишаване информираността за различните продуктови категории, които предлагаме наред с електроника и ИТ. В стремежа винаги да планираме напред засилваме т.нар. омниканален подход за присъствието ни в България - вече имаме два шоурума, като до края на годината ще отворим още един, идващи с много допълнителни предимства за клиентите.Какви са очакванията ви за коледния сезон през тази година?
Готови сме да бъдем шопинг дестинацията, отговаряща на всички нужди и желания на потребителите за сезона на подаръците. Имаме голям опит и стабилна технологична и логистична основа за успешни промоционални кампании, затова вярваме, че и тази година ще оправдаем доверието на клиентите.Разбира се, всички се надяваме, че овладяването на пандемията ще позволи на хората да могат спокойно да пазаруват не само онлайн, но и във физически магазини, затова тъкмо отворихме втори, а скоро ще открием и трети нов шоурум в страната. Искаме да сме на разположение на клиентите ни във всяка ситуация, където и да предпочитат да се обърнат към нас. Но каквото и да ни очаква в контекста на ограничителните мерки, ние се подготвяме да доставим коледните подаръци на нашите клиенти по възможно най-безопасния и ефективен начин.
Кои са продуктите, които се търсят най-много от началото на годината?
Отговаряйки буквално на въпроса в търсачката на платформата, това са конкретни модели мобилни телефони, преносими климатици и смарт часовници. Като категории виждаме растеж в модата, дом и декор, продукти за ежедневна употреба и продуктите за деца - например играчки. Подкрепяйки клиентите в тяхното преживяване на платформата, тази година внедрихме редица иновации в тези сектори като Deco Story, интерактивен каталог с продукти и идеи за обзавеждане, и дигитален асистент за различни категории, който стъпка по стъпва превежда потребителите към най-подходящия за тях вариант.В навечерието на най-голямото ни шопинг събитие на годината - eMAG Black Friday, което е показателно за актуалните тенденции в електронната търговия, очакванията ни са насочени към увеличаване на картовите плащания и разнообразяване на пазарската количка с продукти от различни категории.
1 коментар
Не е лошо да се шибне един допълнителен данък оборот на онлайн търговията. И без това в големата си част се държи от чужди играчи, а негативните ефекти върху местния бизнес, заетост, имотен пазар и каквото се сетиш още, са очевидни.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.