Новата бизнес реалност е с дигитален офис в смартфона

Най-важното за мобилното приложение Digital Office

Новата бизнес реалност е с дигитален офис в смартфона
Новата бизнес реалност е с дигитален офис в смартфона
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Дигиталната трансформация все още е концепция, която много мениджъри в малкия и средния бизнес у нас подминават, но има случаи, в които тя се пренебрегва и от големите корпорации. Един от големите ефекти на коронавирус пандемията е рязката промяна в управленските нагласи и преминаването към хибриден модел на работа от офис и дистанционно. Тя накара и по-консервативните лидери да осъзнаят, че колкото по-автоматизирани и дигитализирани са процесите в една компания, толкова по-лесно е за нея да премине към нови модели на работа.

Доказателство за това са начинът и инструментите, които първият по приходи и втори по брой мобилни абонати телеком в България "Теленор" използва, за да отговори на кризата, причинена от пандемията, и форсираната дигитализация на бизнесите. Комбинацията от офис и дистанционна работа се превръща в стандарт за операторите, а за това предизвикателство "Теленор" разполага с тайно оръжие - мобилното приложение https://www.telenor.bg/business/service/digital-office" target= "_blank">Digital Office. То е разработка изцяло на местния екип и улеснява мениджъри и служители при управлението на множество вътрешни процеси в компанията. "Теленор" използва Digital Office от години, а от това лято го предлага и за нуждите на други бизнеси.

Какво представляваDigital Office

Digital Office е основен портал за вътрешна комуникация, който разполага с различни модули, изпълняващи съществени функции. Ключов модул е подробна база данни с информация за служителите на всяка компания. Освен контактите им тя включва данни за тяхната позиция, екипа, в който работят, и прекия им ръководител. Макар да не звучи сложно, в много фирми подобна информация е достъпна чрез тромави таблици на Excel. За тях подобна справка с няколко клика на смартфона би била скок в бъдещето.

Приложението може да бъде основният източник на вътрешни новини за служителите, които получават известия както в самото приложение, така и по имейл.

Чрез останалите модули се улесняват редица вътрешни процедури като заявки за спортна или служебна карта, параметри по допълнително здравно осигуряване или осигуряване на достъп до паркинга. Налични са модули за записване и информация за вътрешни събития, служителски отстъпки и оферти, а част от функционалностите са и инструмент за допитвания до служителите.

Адаптиране към очакванията и създаване на нови възможности

След четири години на подобрения на приложението в реална среда днес "Теленор" работи в тясно сътрудничество със своя първи голям корпоративен клиент. Екипът на "Теленор" допълнително усъвършенства функциите на Digital Office според специфичните нужди на клиента и разработи изцяло нов модул. Възможността за персонализиране на приложението според нуждите на различните корпоративни клиенти е ключов елемент от Digital Office. Това им позволява да получат продукт, отговарящ на специфичните нужди и процеси в компанията.

За "Теленор" приложението е един от най-ефективните инструменти за намаляване административната тежест при редица бизнес процеси, свързани с управлението на човешките ресурси и придобивки, и пр. Не на последно място - изключва нуждата от употреба на хартиени документи. От оператора допълват, че приложението е било един от елементите за бързото и гладко преминаване в изцяло дистанционен режим на работа по време на извънредното положение.

https://www.telenor.bg/business/service/digital-office" target= "_blank">Digital Office е достъпно както за клиенти на телекома, така и за дружества, които нямат договори за услуги с него. Приложението е налично за смартфони и мобилни устройства под iOS и Android.