Подкаст | За българското вино и (не)възможните му пазари
През 80-те години на миналия век България е топ износител на вино в света. Днес външните пазари са свръхконкурентни, а българското вино много трудно намира място на тях въпреки доброто си качество
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Гласът на Капитал
Още подкасти„Гласът на Капитал“ е седмичен подкаст, в който журналистите разказват най-важната история от седмицата в дълбочина, с контекст и анализ.
В навечерието на професионалния празник на виното в "Гласът на Капитал" си говорим за тази така любима напитка, която свързваме и с дълги традиции. Знаете ли например, че през 80-те години България е четвъртият най-голям износител на вино в света, включително петият най-голям доставчик на престижния британски пазар? Историята зад този факт е доста любопитна, но днес ситуацията е различна. Сега страната ни произвежда качествено вино, но е далеч от социалистическите си успехи. Защо това е така, какво се случва на пазарите на вино днес и какви са проблемите разказва редакторката в "Капитал" Ани Коджаиванова.
В подкаста ще чуете още:
- Как България започва да изнася рекордни количества вино по времето на социализма, включително и на Запад?
- Кои са двигателите зад този успех?
- Какво се случва с износа днес?
- Обичат ли да консумират българите вино?
- Може ли страната ни отново да бъде топ износител?
Подробности в текстовете тук.
3 коментара
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.