Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Изминаха 21 години, откакто президентът Петър Стоянов положи първия електронен подпис в България. Същевременно голяма част от администрацията на държавата остана не в 2001 г., а в 1970 г. - не толкова заради липсата на технологии, а заради изискванията в закона за печати, писане под индиго и един тон удостоверения. Божидар Божанов, първият министър на електронното управление в България, обещава, че през тази година страната ще навакса и технологично, и законодателно.
Тази седмица целият епизод на "Гласът на Капитал" представлява интервю на водещия Йоан Запрянов с министър Божанов, взето в Министерския съвет в началото на януари. В подкаста Божанов говори за структурирането на новото министерство, плановете за дигитализация, доколко е реалистично да се случи всичко, заложено в плана на управляващата коалиция по темата, какви са пречките и каква ще е ролята на "Информационно обслужване" и какво могат да очакват граждани и бизнеси да бъде дигитално на 1 януари 2023 г.
Целият разговор можете да чуете тук:
"Гласът на "Капитал" e седмичен подкаст, в който журналистите разказват интересна история от седмицата в дълбочина, с контекст и анализ и в който търсим мнения от експерти от света на политиката, икономиката или бизнеса за важните въпроси на нашето време.
Ако този епизод ви хареса и искате да слушате новите епизоди веднага щом излязат, абонирайте се за "Гласът на "Капитал" в Apple Podcasts, Google Podcasts или Spotify. Може да следите подкаста и като добавите този RSS Feed във вашата програма за подкасти.
Обратна връзка за "Гласът на "Капитал" можете да ни изпращате на [email protected] или в познатите ви профили на "Капитал" във Facebook и Twitter.
4 коментара
Не ъпдейт а преинсталиране, защото ъпдейта в България се асоцира със заключението на Баш майстора - Три пъти режа и все късо!
Пълна преинстация с нов софтуер, това е истината!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.