Европейските Малдиви

Подкаст | Новата морска мечта - Албания

Държавата привлича все повече туристи, които тепърва я "откриват" след реклами и по-лесен транспорт. Трудното ще е задържане на тази тенденция и изграждането на нов образ

Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Гласът на Капитал

Още подкасти Гласът на Капитал

„Гласът на Капитал“ е седмичен подкаст, в който журналистите разказват най-важната история от седмицата в дълбочина, с контекст и анализ.

  • SoundCloud на Гласът на Капитал
  • Spotify на Гласът на Капитал
  • iTunes на Гласът на Капитал
  • Storytel Podcasts на Гласът на Капитал
  • YouTube на Гласът на Капитал
  • RSS Feed на Гласът на Капитал

Трендът за "море в Албания" навярно не ви е подминал - сигурно вече се чудите дали да не заминете натам, или сте слушали разкази на ваши приятели, споделящи впечатления от "новата морска дестинация". В последно време малката балканска държава набира все повече популярност и в момента плажовете са залети от туристи. За това има няколко обяснения - инвестициите в последните години, по-лесният транспорт дотам, засилените реклами в социалните мрежи и подкрепата на държавата.

В този епизод на подкаста "Гласът на Капитал" разговаряме с журналистката Калина Горанова, която отскочи дотам, за да поговори с представители на бизнеса и да се потопи в атмосферата. Тя разказва за състоянието на плажовете там, цените, образа, който Албания се опитва да изгради, както и за проблемите с инфраструктурата и плащанията с карта например.

Четете повече в темата на "Капитал" тук и чуйте още в епизода:

  • С какво се отличава Албания?
  • Как най-лесно може да стигнем дотам?
  • Кои са редовните посетители?
  • Какви стъпки предприе държавата, за да развие туризма си, и какви проблеми още остават?

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар