🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Владан Матич е новият изпълнителен директор на "Каменица"

Той поема позицията от Михай Войку, който ще отговаря за бизнеса на Molson Coors в Румъния

Владан Матич    ©  ''Каменица''
Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Владан Матич е новият изпълнителен директор на "Каменица" - част от глобалната Molson Coors Beverage Company. Той застава начело на българското дружество и като директор "Продажби и развитие на отношенията с клиентите", като по този начин директно ще ръководи цялата търговска стратегия на "Каменица".

Матич е завършил "Международно управление на бизнес науките" в Белград. Той е професионалист с международен търговски опит, работил за компании от групата на Molson Coors в Европа, Великобритания и Канада. През последните 15 години е заемал различни ръководни позиции, отговарял е за развитие на стратегията и управление на търговските процеси във всички европейски бизнеси на корпорацията. Притежава богат търговски опит, експертиза в продажбите, воденето на преговори, връзки с бизнес клиенти и партньори, както и значителен лидерски опит в ръководенето на екипи, съобщават от компанията.

Това е поредна смяна на върха в българското поделение. Владан Матич поема позицията от Михай Войку, който ще отговаря за бизнеса на Molson Coors в Румъния и който в края на декември 2018 зае поста изпълнителен директор на мястото на Димо Димов.

"Каменица" поставя началото на пивоварната промишленост в страната през 1881 г. Днес компанията притежава пивоварен завод в Хасково и микропивоварна за крафт бири в Пловдив. Сред марките, които предлага, са "Каменица", "Астика", "Бургаско", Staropramen, Stella Artois, Miller Genuine Draft.

През 2018 г. "Каменица" е трета по пазарен дял на ниво цял пазар и в сегмента "светло пиво", като показва значителен растеж през последното тримесечие на годината по данни на AC Nielsen. За 2018 г. компанията е произвела над 1.4 млн. хектолитра бира, отчита 152.8 млн. лв. приходи от продажби и 1.033 млн. лв. печалба. Направените инвестиции са за 12.320 млн. лв., а заетите - 676.

Акциите на компанията майка - Molson Coors Beverage Company, се търгуват на фондовите борси в Ню Йорк и Канада. В портфолиото на Molson Coors влизат бири, кафе, вино, студен чай, сайдер и др.

Все още няма коментари
Нов коментар