Предизвикателствата пред лидерството по време на криза

HR and Leadership Forum на "Капитал" и "Кариери" ще се проведе на 25 ноември

Как се предефинира лидерството? По какъв начин кризата повлия на нуждата от преквалификация и повишаване на професионалните умения? Научи ли ни кризата, че здравето и благосъстоянието на служителите трябва да са приоритет? Как да запазим организационната култура и фирмените ценности по време на криза?

Това са само част от основните теми, които ще бъдат разгледани в новото издание на конференцията на "Капитал" и "Кариери" HR and Leadership Forum 2020: Leadership in times of crisis. Събитието, което е насочено към HR специалисти, мениджъри и ръководители на екипи, ще се проведе изцяло онлайн на 25 ноември, а билетите са в продажба тук.

През 2020 г. се сблъскахме с безпрецедентна криза и видяхме, че светът се промени в рамките на няколко седмици в резултат на пандемията от коронавирус. Лидери и мениджъри по човешки ресурси ще разкрият как се справят с новите и непознати задачи и предизвикателства. Сред водещите лектори са д-р Дейвид Батман, член на борда на научните съветници в института Virgin Pulse, който е специалист-консултант в областта на създаването на устойчиви превантивни здравни мерки и управление на психичните проблеми, както и Куй Нгуен Уй, професор по технологични иновации и професор по стратегия в INSEAD - световно признат специалист в обвързването на социално-емоционални фактори с изпълнението на стратегически промени и организационни иновации. От българска страна опит ще споделят Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Lidl Bulgaria, която започва кариерата си в компанията през 2002 г. като регионален мениджър продажби за регионите Щутгарт и Карлсруе, Ана Габровска, мениджър "Хора и култура" във "Филип Морис България", и много други.

Тазгодишната конференция ще постави фокус и върху особено важната тема предвид кризата, а именно - employer branding. Работодателската марка е имиджът, с който компаниите се позиционират сред обществото и служителите. COVID-19 постави редица предизвикателства пред организационната култура, взаимоотношенията на специалистите по човешки ресурси с мениджърите и служителите, интегрирането на нови служители във фирмите, обучителните процеси и други. Работодателите търсят иновативни и ефективни инструменти, от една страна, за подбор и наемане на служители, а от друга, за адаптиране на фирмения имидж към бързо променящия се свят и пазар на труда. Как се създава успешна employer branding стратегия и как се измерва успехът на работодателския бранд ще научите на самата конференция.

Все още няма коментари
Нов коментар