Стартъп новини: 48 млн. евро за фризьорски салони, списъци със сватбени подаръци и подпомагане на е-търговия

Кои са технологичните иновации от тази седмица

Shutterstock    ©  Shutterstock
Бюлетин: Моят Капитал Моят Капитал

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.

// Спедиция и транспорт

Kорейска логистика за е-търговия

Стартиращата южнокорейска компания за онлайн пазаруване Techtaka, която предоставя логистични услуги на трети страни за извършване на електронна търговия, събра 9.5 млн. долара (12.6 млрд. южнокорейски вона) финансиране в рунд серия B от фонда Altos Ventures. Компанията помага на онлайн продавачите да управляват веригата за доставки - от складирането, през опаковането на поръчки и доставката, така че клиентите на Techtaka да могат да се съсредоточат върху продукта и маркетинга. Стартъпът също така предоставя операционна система за оптимизиране на веригата за доставки и логистичните операции на онлайн доставчиците.
// Красота

Софтуер за салони за красота

Дори в слабо населените райони във Франция има фризьорски салони. Френският стартъп Planity се възползва от тази афера на френското население с прическата си, за да пусне SaaS платформа за тези бизнеси. С течение на времето компанията разширява обхвата си до други видове салони за красота като бръснари и салони за маникюр. И работи изненадващо добре, тъй като вече има повече от 40 хил. малки места за красота, които разчитат на Planity за запазване на часове. Всъщност стартъпът наскоро набра 48 млн. евро от рунд серия C, воден от InfraVia Capital Partners със съществуващи инвеститори Crédit Mutuel Innovation, Revaia и Digital Venture fund на Bpifrance, които също участват.
// Планиране

Сватбена индустрия от XXI век

Zola е онлайн платформа за планиране на сватби и списъци с подаръци. Тя е създадена през 2013 г., за да съдейства на новосгодени двойки през целия процес по планиране на сватбата им, както и след това в първите години от брачния живот. Идеята идва именно от платформите, които предлагат създаване на списъци с подаръци за бъдещите двойки, от които гостите на сватбените тържества да избират. Самата съоснователка на Zola Шан-Лин Ма се е сблъсквала с подобни и си е казала, че могат да бъдат направени по-добре. Така създава със съдружника си Нобу Накагучи сватбената компания. Началното финансиране получават от Кевин Райън, известен нюйоркски предприемач и инвеститор, изградил много успешни бизнеси през годините, включително Gilt Groupe.
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар