🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

"Билла България" започва кампания по замяна на досегашните клиентски карти с нови

Старите Billa Card ще важат до 10.03.2021 г.

   ©  Цветелина Белутова
Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

"Билла България" започва кампания по замяна на досегашните клиентски карти с нови, като прибавя възможност и за техен дигитален вариант. Старите Billa Card ще важат до 10.03.2021 г.

Програмата за лоялни клиенти е въведена през 2009 г. "Активните картодържатели в момента са над 1 милион. Над 80% от регистрираните продажби във всички търговски обекти на Billa в България се реализират чрез използването на сега действащата програма за лоялност. Очакванията са след навлизането на новата програма за лоялност този процент да нарасне дори повече", коментираха за "Капитал" от "Билла България". Според данните в класацията К100 на най-големите компании в страната за 2019 г. веригата отчита 816.673 млн. лева приходи от продажби.

Защо се налага обновяване

"Трансформацията на картите е стъпка напред към по-близки и лични отношения в потребителите. Новата програма за лоялност разширява кръга от предимства за всеки клиент, който притежава Billa Card. Тя запазва всички съществуващи възможности и ги надгражда чрез предоставянето на индивидуално персонализирани предимства", коментираха за "Капитал" от "Билла България".

От компанията уточниха също, че "опознаването на клиентите и пълноценното възползване от новите възможности изисква разполагането с лични данни на клиентите. До момента те не са били необходими и не са събирани".

Какви са предимствата на новите карти

"Най-важното предимство на обновената Billa Card е нейното дигитализиране чрез сваляне на безплатно мобилно приложение. То се използва бързо и лесно през телефон, без да е необходимо притежанието на пластика", обясняват от българското дружество.

Дигиталната карта позволява на клиентите да следят специалните предложения за всички притежатели на Bill Card, да получават специални лични оферти за продукти, съобразени с индивидуалното търсене (персонални ваучери), както и предложения от партньори на веригата (партньорски ваучери).

С новата карта всеки клиент ще получи 10% отстъпка за рождения си ден, която може да използва еднократно 2 седмици преди и 3 седмици след своя празник. Информация за офертата ще открие в мобилното приложение, на имейл или с послание на касовата бележка, уточняват още от компанията.

Досегашните предложения - седмични отстъпки за любими марки и за продуктови категории всеки петък и събота ("Гранде оферта"), се запазват. Остават в сила и предлаганите от компанията над 1000 продукта с трайно ниска цена (извън специалните промоции), отбелязани със зелен етикет на щандовете в магазините.

Как ще стане подмяната

Физическата карта (пластика) може да се получи чрез попълване на хартиен формуляр на каса във всеки магазин на веригата или след попълване на формуляр чрез терминал на самообслужване. Такива терминали ще има в по-големите търговски обекти Billa. И в двата случая са необходими няколко дни за обработване на данните, след което картата може да бъде получена на място, в магазина, в който са попълнени формулярите.

За дигитална карта е необходимо да се попълни формуляр за регистрация на сайта на компанията или в приложението Billa APP. С нея клиентът може да заяви и получаването на пластика до своя адрес. Маркирането на дигиталната карта при покупка на каса става безконтактно чрез уникален индивидуален баркод.
10 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    deaf avatar :-|
    deaf
    • - 1

    Браво!

    Нередност?
  • 2
    mediaworld avatar :-|
    mediaworld
    • - 1
    • + 3

    Адски нелепа комуникация от страна на БИЛЛА!
    Пак не разбрах защо се налага да си сменя картата, която (о, чудо!) съм си дигитализирал и дори ми е в Apple Wallet. Новата апликация на БИЛЛА има ли такава интеграция?

    Нередност?
  • 3
    l.lukov avatar :-P
    l.lukov
    • - 1
    • + 8

    До коментар [#2] от "mediaworld":

    Искат да събират още данни. Какво не разбра.

    Нередност?
  • 4
    cmf1446637585478928 avatar :-P
    Petia Nikolova
    • - 1
    • + 4

    Ся, трябва да си сменя едната пласмасова карта с друга такава, дотътряйки се до най-близкия /що па не най-далечния/ обект и с калемчето попълня нов формуляр, в който ще има повече лични данни, за да ме контролират за улеснение? Почна се веки нов световен ред от яденето и Билла, изоставате от новото време. Направо да бяхте ни ги чипирали, га отидем за един леб и кофичка мляко на касата. То макар,че подир има няма петилетка време и това вземете направите.

    Нередност?
  • 5
    evpetra avatar :-|
    evpetra
    • - 6
    • + 2

    До коментар [#4] от "Petia Nikolova":
    Никой не Ви задължава да се регистрирате за карта. И се постарайте да пишете по-грамотно.

    Нередност?
  • 7
    nikentce avatar :-|
    nikentce
    • - 1
    • + 6

    Защо Billa така и не разбраха, че с тия карти само губят? Конкурентите им на пазара имат по-ниски цени в промоции без да се налага да си вадиш пластиката от портофейла( ако е на ключодържател се чупи посточнно), да си стартираш приложение и т.н. - просто минаваш на каса в промо периода. От години не пазарувам в Billa поради дразнещи дреболии. Едва наскоро въведоха теглилки на касите за плод и зеленчук - бяха останали последната голяма верига без такива, дори кварталните магазинчета отдавна имаха. В магазините работят само песнионери и обслужването е кошмарно - бавно и сърдито. Признавам, че имат някои хубави кампании( Billa градина ) например, които биха ме върнали в тези магазини, но не и докато не си изчистят всичките досадни и дразнещи процедури.

    Нередност?
  • 8
    yavkata avatar :-(
    Явката
    • - 2
    • + 1

    Това статия или реклама е, Кпитал?

    Нередност?
  • 9
    mediaworld avatar :-|
    mediaworld
    • + 1

    До коментар [#3] от "l.lukov":

    Те данните си ги събират достатъчно. Аз си бях взел карта, после заради GDPR допълнително попълвах някакви формуляри и сега - трети път се налага. Ама ще си помисля дали да си го причинявам изобщо...
    Истината е, че имат достатъчно, за да могат при сканиране да са наясно в каква възрастова граница съм, как пазарувам и как могат да ме таргетират. Имат ми имейла и телефона. От имената ми могат да направят и обосновано заключение за пола.
    Според мен, направили са някакъв гаф или просто маркетингово искат да си засилят апликацията. Което е тъпо. И ако нямат интеграция с Apple Wallet и други подобни - само ще загубят.
    Но това е част от безумното поведение на големи компании от различни сектори у нас. Въртят куц маркетинг и PR, не се вслушват в обратна връзка, не мислят и накрая се чудят "що така стана"...

    Нередност?
  • 10
    svetlana_r_p avatar :-|
    Svetla78
    • + 2

    До коментар [#7] от "nikentce":
    И аз напоследък рядко пазарувам в Била, но за пенсионерите - касиери съм на обратното мнение - в Била на "Славянска" има един чичко, който работи учудващо бързо, обяснява компетентно за новите карти и говори английски и руски 🙂

    Нередност?
Нов коментар