🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

MEDIA Central Group разширява дейността си в международен план и обединява сили с ShopFully

Чрез обединяването на дигиталните решения на Offerista Group и Yagora със ShopFully MEDIA Central Group предлага на цяла Европа маркетингово портфолио от един-единствен източник

MEDIA Central Group разширява дейността си в международен план и обединява сили с ShopFully
MEDIA Central Group разширява дейността си в международен план и обединява сили с ShopFully
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

  • MEDIA Central Group, най-големият специалист в Европа за ритейл маркетинг, обединява сили със ShopFully - водещата европейска технологична платформа за дигитален маркетинг за брандове и ритейлъри.
  • Чрез обединяването на дигиталните решения на Offerista Group и Yagora със ShopFully MEDIA Central Group предлага на цяла Европа несравнимо, базирано на данни 360° маркетингово портфолио от един-единствен източник.


Светът на "drive-to-store" маркетинга е много динамичен. MEDIA Central Group обединява усилията си с водещата европейска дигитална технологична компания ShopFully, за да съпътства брандове и ритейлъри в тяхната трансформация от печатни към хибридни рекламни инструменти и да разшири дигиталния обхват на клиентите на всички европейски пазари. По този начин дигиталните компании ShopFully и Offerista формират нов лидер на дигиталния пазар в Европа.

Така MEDIA Central Group ще продължи да се развива под надзора на Стефано Порту - главен изпълнителен директор на ShopFully и Digital MEDIA Central Group, и Бенджамин Тим - главен изпълнителен директор на Offerista Group. В бъдеще клиентите на локално ниво на търговските вериги и на двете компании ще имат достъп до най-добрите по рода си технологии и на двете компании и по този начин лесно ще достигат до потребителите в цяла Европа, а и извън нея.

Основана през 2012 г., базираната в Милано технологична компания ShopFully вече работи в 12 държави в Европа, Латинска Америка и Австралия с екип от 370 служители. Чрез приложенията и уебсайтовете си DoveConviene, Tiendeo, PromoQui и VolantinoFacile, както и чрез технологичните си решения, включително HI! (Hyperlocal Intelligence) - базираната на изкуствен интелект хиперлокална маркетингова платформа на ShopFully, компанията помага на над 400 големи ритейлъра и на най-известните марки в световен мащаб да достигнат до 45 милиона потребители по време на целия процес на покупка - от онлайн проучването на оферти до пазаруването в магазина.

"След неотдавнашното ни разрастване в Германия и Централна и Източна Европа чрез придобиването на Offerista Group и експерта в областта на данните Yagora ние сме развълнувани да приветстваме ShopFully в нашето семейство. Заедно издигаме "drive-to-store" маркетинга на ново ниво в Европа и предлагаме на клиентите на търговските вериги и брандове несравним обхват и опит", коментира Инго Винанд, главен изпълнителен директор на MEDIA Central Group.

"Развълнувани сме да се обединим с MEDIA Central Group и по този начин да създадем европейския лидер за "drive-to-store" маркетинг. Като прибавим силното присъствие на ShopFully в Южна Европа към водещата позиция на Offerista Group в Централна и Източна Европа и DACH региона и експертния опит на Yagora в областта на данните, ще можем да предложим на ритейл сектора в Европа и извън нея уникални и широкообхватни дигитални решения за ритейл маркетинг от един-единствен източник и една технологична платформа", коментира Стефано Порту, главен изпълнителен директор на Digital MEDIA Central Group.

В момента MEDIA Central Group има 900 служители на 21 локации и работи в над 30 държави.

За MEDIA Central

MEDIA Central Group обединява под един покрив MEDIA Central, Offerista Group, експертите по наука за данните в Yagora GmbH и MEDIA Central - Полша, и MEDIA Central - Чехия.

MEDIA Central Group подкрепя своите клиенти като надежден партньор и доставчик на цялостни решения за успешна 360° комуникация на оферти, базирана на данни. Решенията и услугите, които групата предоставя, имат значителен и измерим принос за увеличаване на продажбите на дребно. Като пазарен лидер в областта на неадресираната реклама MEDIA Central управлява над 15 милиарда брошури всяка година. Offerista Group е най-голямата европейска мрежа за дигитален търговски маркетинг и обединява над 1400 платформи. Като експерти в света на данните Yagora анализира и оптимизира данните в областта на ритейл маркетинга и по този начин дава възможност за повишаване на ефективността на покупките. Групата има над 500 служители в 14 локации в 7 държави в Европа и днес обслужва клиенти в 24 държави от всички сектори.

За повече информация, моля, посетете www.media-central.de

За ShopFully

ShopFully има за цел да преоткрие локалното пазаруване в световен мащаб като европейски лидер и една от водещите международни дигитални технологични платформи за drive-to-store ритейл маркетинг. С присъствие в 12 държави в Европа, Австралия и Латинска Америка ShopFully достига до мрежа от приблизително 45 милиона активни потребители благодарение на приложенията и уебсайтовете DoveConviene, Tiendeo, PromoQui и VolantinoFacile. Чрез своите технологични решения - включително HI! (Hyperlocal Intelligence), базираната на изкуствен интелект платформа за хиперлокален маркетинг - ShopFully помага на над 400 водещи световни брандове и ритейлъри да взаимодействат с потребителите по време на целия процес на покупка - от онлайн проучването на оферти до пазаруването в магазина. В компанията работят 370 служители от 30 различни националности.

За повече информация, моля, посетете www.shopfully.com

За Bregal Unternehmerkapital

Bregal Unternehmerkapital (BU) е водеща семейна инвестиционна компания с офиси в Цуг, Мюнхен и Милано. Като част от семеен бизнес, разраснал се в продължение на няколко поколения, фондовете на BU инвестират в средно големи компании, базирани в Германия, Австрия, Швейцария и Северна Италия. С мисията да бъде предпочитан партньор за предприемачи и семейни фирми, BU се стреми да си партнира с пазарни лидери и "скрити шампиони" със силни управленски екипи и потенциал за разрастване. От основаването и́ през 2015 г. фондовете, управлявани от BU, са инвестирали над 2.6 млрд. евро в повече от 100 компании, подкрепяйки над 25 000 служители и в партньорство с предприемачи, за да развиват, интернационализират и дигитализират бизнеса си, като същевременно им помагат да генерират устойчив растеж на отговорна основа с мисъл за следващото поколение.

За повече информация, моля, посетете www.bregal.de или ни последвайте в LinkedIn

За Highland Europe

Highland Europe инвестира в софтуерни и интернет компании в етап на изключителен растеж. Действаща в Европа от 2003 г. като Highland Capital Partners и официално стартирала през 2012 г., Highland Europe е набрала над 2.75 млрд. евро и е инвестирала в компании като Adjust, AMCS, Camunda, ContentSquare, Descartes, Deepki, eGym, Featurespace, GetYourGuide, Huel, Jellysmack, Malwarebytes, MatchesFashion, Me+Em, Nexthink, Podimo, Spot, Supermetrics, WeTransfer, Wolt и Zwift. Колективната история на инвестициите на Highland в САЩ, Европа и Китай включва 46 първични публични предлагания и 19 компании с над милиард долара.

За повече информация, моля, посетете www.highlandeurope.com.

За Offerista Group

Offerista Group специализира в ритейл маркетинга и работи в услуга на търговските вериги и брандове в цяла Европа, предоставяйки богат набор от ефективни и измерими дигитални решения. А чрез иновативната си Native мрежа предлага и достъп до над 1400 пъблишъра из цяла Европа. Екипът от 130 души поддържа повече от 1600 международни брандове и ритейлъри. Освен в централата си в Берлин Offerista има представителства в Дрезден, Есен, Виена, София, Варшава, Будапеща и Букурещ. Управляващи директори са Тобиас Брьоер и Бенджамин Тим. От 2021 г. Offerista Group е част от групата компании MEDIA Central със седалище в Мьонхенгладбах, в която днес работят около 400 души.

За повече информация посетете www.offerista.com/bg