M3 Communications спечели отличието "PR агенция на годината"
В конкурса BAPRA Bright Awards подгласници станаха съответно d:istinkt и All Channels Communication
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
M3 Communications спечели златна награда "PR агенция на годината" в 14-о издание на PR конкурса BAPRA Bright Awards Това е четвъртото голямо отличие за агенцията в историята на надпреварата, която традиционно се организира от Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА) и цели да отличи най-добрите комуникационни практики през годината.
Победителите
Тази година M3 Communications спечели общо 11 награди, от които четири златни, три сребърни и три бронзови, както и златна награда в индивидуалната категория за млади специалисти "Изгряваща звезда", в която беше отличена Джесика Кръстева.
Второто място в категорията "PR агенция на годината" зае агенцията d:istinkt, която беше лидер през последните две години в конкурса. В BAPRA Bright Awards 2024 агенцията спечели общо девет награди, от които три златни, четири сребърни и две бронзови. На трето място в най-престижната категория от конкурса се класира агенцията All Channels Communication, която зае първото място през 2021 г. Сега екипът спечели общо шест награди, от които две златни, една сребърна и три бронзови. (Вижте пълния списък с наградените в карето.)
Годишна равносметка
В BAPRA Bright Awards тази година участваха общо 19 агенции или с девет по-малко в сравнение с 2023 г. Въпреки броя им обаче има с близо 10% повече подадени заявки в сравнение с миналогодишното издание на конкурса - общо 138. Това може да се обясни и с повечето категории, в които агенциите можеха да се състезават. Тази година те бяха общо 17. В 14-о издание на BAPRA Bright Awards бяха раздадени общо 50 отличия.
Традиционно заявките в конкурса се оценяват от изцяло международно жури, съставено от общо 26 комуникационни специалисти. Председател на журито беше Кристина Форсгард, основател на Netprofile и председател на Комисията по етика на Международната консултантска организация по комуникации (ICCO).
Тази година мотото на BAPRA Bright Awards беше "Бъдещето - идеи и технологии", като в деня на церемонията на 3 април се проведе и специален форум на тема "Какво движи растежа на PR днес?". В рамките на събитието бяха организирани лекции и дискусии, обединени около темата за новите технологии, като фокусът беше върху изкуствения интелект и внедряването му в комуникациите. В рамките на форума беше повдигнат и въпросът за изграждане на доверие между PR специалистите, медиите и аудиторията в пренаситеното с информация онлайн пространство. Сред лекторите бяха председателят на журито Кристина Форсгард , Кристоф Жинисти от MSL Саудитска Арабия, Йолина Петрова от Identrics и Анна Цанова от Updata One.
Всички наградени
ПР агенция на годината
Злато: M3 Communications GroupСребро: d:istinkt
Бронз: All Channels Communication
Кампания на годината
Злато: PR Play, HopePrintСребро: Propaganda & Noble Graphics, Mare di Sofia | Malfy Gin
Бронз: All Channels Communication, #feelslikeChristmas
Изгряваща звезда
Злато: Джесика Кръстева, M3 Communications GroupСребро: Неделя Атанасова, Paragraph 42
Бронз: Самуил Гълъбов All Channels Communication
Комуникации към крайни потребители
Злато: Ogilvy, It is natural to seek joyСребро: Propaganda & Noble Graphics, Mare di Sofia | Malfy Gin
Бронз: Broks Vision & The Event Company, Join the Flip side: Samsung & Just Cavalli Exclusive Fashion Show for the launch of the new Samsung Galaxy Foldables
Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт)
Злато: d:istinkt, Lidl Regional EffectСребро:
Interimage, DEVIN and B Corp - helping transform business into a force for good
M3 Communications Group, Inc, BTL Industries - "Why Bulgaria?" campaign
Бронз:
Paragraph 42, MET Bulgaria: Empowering the gas trader
PR Play, Live Sustainably
Специално събитие или лансиране
Злато: d:istinkt, BTV: Let's Clean Bulgaria Together - National Meeting of Partners 2023 Сребро: d:istinkt, Yettel: Digitalization of the National Movement "Discover Bulgaria - 100 National Tourist SitesБронз: Broks Vision & The Event Company, Join the Flip side: Samsung & Just Cavalli Exclusive Fashion Show for the launch of the new Samsung Galaxy Foldables
Кампания за корпоративна социална отговорност
Злато: V+O Communication, Kaufland set foot in AntarcticaСребро: Paragraph 42, IKEA: Picture of Kindness
Бронз:
d:istinkt, Yettel: Safer Internet Programme
d:istinkt, Victims of war as a 6th crime
Комуникации в публичния сектор
Злато: All Channels Communication, #feelslikeChristmasСребро: PR Play, Inc, For Your Healthy Heart
Бронз: VIDAL MEDIA GROUP, Our family welcomes you to Sofia Pride 2023!
Инфлуенсър маркетинг кампания
Злато: Propaganda & Noble Graphics, Mare di Sofia | Malfy GinСребро: Broks Vision , Flexcast - "flex" the status quo in digital
Бронз: M3 Communications Group, Inc, META - Facts in Focus campaign
Кампания за работодателска марка
Злато: M3 Communications Group, Inc ,DISCORDIA - Talent RoadshowСребро: d:istinkt, It's just a Lidl secret
Вътрешни комуникации
Злато: BBDO Group/ Proximity Sofia, The Golden Team of PostbankСребро: M3 Communications Group, Inc, Shell V-Power Launch
Кризисни комуникации
Злато: M3 Communications Group, Inc, Wizz Air - Cruel SummerДигитален ПР
Злато: Oglivy, It is natural to seek joyСребро: M3 Communications Group, Inc, ERC World - NFT Creativity and Innovation Beyond Limits Бронз: M3 Communications Group, Inc, ATLANEA - The Ocean of Opportunities from Bulgaria to Times Square
Награда за ПР иновации
Злато: M3 Communications Group, Inc, TELUS International Bulgaria: META - Facts in Focus campaign Interimage, FountainsСребро: d:istinkt, Victims of war as a 6th crime
Бронз: Interimage, #ABiteWithPurpose - Interimage for Lidl
ESG комуникационна кампания или проект
Злато: PR Play, Live SustainablyСребро: V+O Communication, Actions bring change
Бронз: Interimage , #ABiteWithPurpose / Lidl
Комуникационна кампания за образование и професионално развитие
Злато: d:istinkt, Victims of war as a 6th crimeСребро: Interimage, Enter the Green circle with EcoSchools
Бронз: M3 Communications Group, Inc, L'Oréal - For Women in Science
Инициатива за създаване на ангажираност за вътрешни или външни публики
Злато: All Channels Communication, #feelslikeChristmasСребро:
Interimage, LOVE'N PARK mobile app - for the green heart of the capital city
All Channels Communication, SHARING THE LOVE OF FOOTBALL. PRICELESS. UEFA CHAMPIONS LEAGUE FINAL SCREENING ЕEVENT 2023
Бронз: Paragraph 42, IKEA: Picture of Kindness
3 коментара
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.