Подкаст: Има ли смисъл от изборните кампании
Разговор за билбордите, посланията и безкрайната кампания в интернет с Даниел Киряков
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Когато на 2 октомври започне поредната предизборна кампания, единствената разлика, изглежда, ще бъде в билбордовете, от които успокоително, назидателно, уверено или страховито ще гледат уголемени познатите лица от телевизионния екран. Но след пет кампании в рамките на година и половина те изглеждат по-скоро безсмислени, а посланията са по-скоро "не гласувайте за другите", отколкото "гласувайте за нас".
Причината не е, че кампаниите са безсмислени сами по себе си, а защото в случая на България те никога не свършват. Политическата криза, заради която гласоподавателите отиват до машините за пореден път, не изглежда да върви към разрешение. От друга страна, нерегулираната кампания в интернет позволява неограничено ефирно време за политиците, а реториката само се изостря. Борбата вече не е само между партиите - борбата е между техните привърженици, които може да намаляват, но по правило остават най-радикалните от тях.
Тазседмичният брой на "Гласът на Капитал" с водещ Йоан Запрянов и гост съоснователя на Центъра за анализи и кризисни комуникации Даниел Киряков обръща внимание на темите доколко има смисъл от конвенционалните кампании, как интернет повлия на политическия и обществения дебат и защо се прекрачват неписани етични и политически правила.
Гласът на "Капитал" e седмичен подкаст, в който журналистите разказват интересна история от седмицата в дълбочина, с контекст и анализ и в който търсим мнения от експерти от света на политиката, икономиката или бизнеса за важните въпроси на нашето време.
Ако този епизод ви хареса и искате да слушате новите епизоди веднага щом излязат, абонирайте се за "Гласът на "Капитал" в Apple Podcasts, Google Podcasts или Spotify. Може да следите подкаста и като добавите този RSS Feed във вашата програма за подкасти.
Обратна връзка за "Гласът на "Капитал" можете да ни изпращате на [email protected] или в познатите ви профили на "Капитал" във Facebook и Twitter.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.