🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Никола Готрон е новият главен изпълнителен директор на "Метро България"

Досегашният изпълнителен директор Атила Йенисен оглавява "Макро (Метро) Чехия"

Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

От 1 април Никола Готрон е новият главен изпълнителен директор на "Метро България". Той наследява Атила Йенисен, който става главен изпълнителен директор на "Макро (Метро) Чехия".

Никола Гoтрон започва кариерата си в компанията през март 2007 г. като ръководител на отдел "Снабдяване" в "Метро Франция", където остава до края на 2014 г., заемайки различни длъжности и в отдел "Продажби". Бил е директор "Продажби" в "Макро (Метро) Нидерландия", а в България идва от "Метро Китай", където също е оглавявал продажбите.

"Планираме да направим бизнеса си многоканален, за да дадем възможност на O2O (онлайн към офлайн) подход за нашите клиенти. Ще продължим да разработваме нашите висококачествени стандарти и собствени марки", коментира плановете си Никола Готрон, цитиран в съобщение до медиите.

Атила Йенисен оглавяваше "Метро България" от август 2016 г. Под негово ръководството българското дружество изпълнява успешно ключови проекти като "Отгледано с грижа в България" (нов модел при търговията с плодове и зеленчуци, който дава възможност малките местни земеделски производители да продават продукцията си директно в магазините на веригата) и "Преоткрий България" (в подкрепа на хотелиерския и ресторантьорския сектор). Професионалните клиенти на компанията, които надхвърлят 645 хиляди, имат възможност да правят денонощно заявки за необходимите им храни и напитки през онлайн система за поръчки и да получат заявеното на другия ден пред прага на своя обект.

"Метро Кеш енд Кери България" е най-голямата компания за търговия на едро в страната. Тя оперира на българския пазар от 1999 г. и обслужва клиенти от ХоРеКа бизнеса, търговци и фирми. Българското дружество управлява 11 магазина, както и един логистичен център за доставки. Заетите в него са над 2100.

За 2019 г. дружеството отчете 864.748 млн. лв. приходи от продажби и 18.257 млн. лв. печалба. Също през 2019 г. веригата започна изпълнението на проект за енергийно зелени магазини чрез поставяне на соларни панели върху покривите на търговските си обекти.

Все още няма коментари
Нов коментар