🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Даниела Йорданова застава начело на шоколадовия бизнес на "Нестле" за Югоизточна Европа

Тя става и член на управляващия борд за пазар Южна и Източна Европа

Даниела Йорданова - бизнес мениджър "Шоколадови изделия" за Югоизточния пазар на "Нестле"
Даниела Йорданова - бизнес мениджър "Шоколадови изделия" за Югоизточния пазар на "Нестле"
Даниела Йорданова - бизнес мениджър "Шоколадови изделия" за Югоизточния пазар на "Нестле"
Даниела Йорданова - бизнес мениджър "Шоколадови изделия" за Югоизточния пазар на "Нестле"
Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

От 1 септември Даниела Йорданова поема поста бизнес мениджър "Шоколадови изделия" за Югоизточния пазар на "Нестле", който обхваща България, Румъния, Сърбия, Хърватия, Словения, Босна и Херцеговина, Черна гора, Северна Македония, Косово, и става член на управляващия борд за пазар Южна и Източна Европа.

Даниела Йорданова започва кариерата си в "Нестле България" преди повече от 10 години. Тя е продуктов мениджър "Чисто разтворимо кафе" на "Нестле Югоизточна Европа" още от 2018 г. при формиране на пазарното подразделение на групата.

Възпитаник е на Математическата гимназия в Русе. Завършва висше образование в Икономическия университет във Варна и притежава диплома от Chartered Institute of Marketing, както и Еxecutive MBA от Cotrugli Business School. Има предишен професионален опит във фирмата за сладки изделия "Победа" - Бургас.

Компанията

"Нестле България" отчита растящ оборот за 2021 г. - с над 10% до 292 млн. лв. "Реалният вътрешен ръст, който отчита продажбите в обем по цени от предходната година, е 8.7%", посочва изпълнителният директор на компанията Петър Стоилов.

През ноември 2021 г. с инвестиция от 19 млн. лв. швейцарският гигант започна производство в софийския си завод на втори глобален бранд след Kit-Kat - шоколадовите дражета Smarties, предназначени за местния пазар и за експорт. "Планът за 2022 е за производство на 18 378 тона продукция. За първото тримесечие на тази година "Нестле България" отчита 11.4% ръст на приходите, които достигат 80.6 млн. лв. Очакванията са, че оборотът за 2022 г. ще надхвърли 300 млн. лева, повлиян и от инфлацията", обобщава Петър Стоилов.

В България "Нестле" оперира в няколко продуктови категории. И през 2021 г. българското дружество запазва лидерските си позиции в стойност на пазара на кафе, при храните за домашни любимци, кулинарните продукти и зърнените закуски. Компанията е на четвърто място при шоколадовите изделия и на трето - при храни за малки деца.

Все още няма коментари
Нов коментар