Кока-Кола събра 550 години вдъхновение, за да отбележи своята 55-годишнина в България
Служители с близо 550 години общ трудов стаж, популярни българи и партньори на Системата на Кока-Кола в България споделиха своите истории в 55 думи
Съдържание от Кока-Кола
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Близо 550 години е общият трудов стаж на служителите на Системата на Кока-Кола в България, които се включиха в кампанията "55 години Кока-Кола в България в 55 истории от 55 думи". Заедно с тях участие взеха и едни от най-популярните българи - изпълнители, актьори, писатели, телевизионни водещи и др., както и някои от дългогодишните партньори и клиенти на Кока-Кола в България. Целта на кампанията е да събере част от най-топлите спомени, забавни истории и специални моменти, свързани с Кока-Кола и така да илюстрира богатата й история у нас.
Едни от най-дългогодишните служители на Системата на Кока-Кола в България споделиха уникални лични и професионални спомени, свързани с работата им през последните няколко десетилетия, през които са изградили ценни приятелства, придобили са изключителен опит и са развили обширни умения и знания. Сбъдната мечта, бленувана цел или щастлива случайност - за тях Кока-Кола се е превърнала в много повече от работодател през всички тези години, а емоционалните им истории доказват, че Кока-Кола е семейство.
Някои от най-популярните и обичани българи от различни сфери на изкуството и обществения живот също споделиха своите 55 думи, с които свързват Кока-Кола. Изпълнители, актьори, писатели, телевизионни водещи, влогъри и инфлуенсъри сред които Мария Илиева, Графа, Любен Дилов-син, Камен Воденичаров, Криско, Михаела Филева, Stan & Stefi, Силвия Петкова, Митко Павлов, Гери Турийска, Емил Конрад и много други, направиха 55-атата годишнина на Кока-Кола още по-специална, като разказаха личните си истории. Част от многобройните партньори и клиенти, с които Кока-Кола работи години наред, споделиха в 55 думи колко ценно е партньорството между тях - търговска верига "Фантастико", OMV България, Ebag, верига магазини "Аванти" и Джуниър Ачийвмънт България.
В продължение на 5 седмици историите бяха публикувани в различни онлайн медии в поредица от общо 55 вдъхновяващи текста. По този начин читателите станаха съпричастни със символичното отбелязване на годишнината на Кока-Кола в страната и имаха възможност да си спомнят и своята Кока-Кола история.