Веселин Стоянов от Transpress: От транспорта може да зависи целият бизнес на партньора ни
Основателят на транспортно-логистичната компания посочва, че тя е работила без прекъсване на доставките, включително от и до Италия
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Като предприемач с над 30 години опит Веселин Стоянов има проекти както в транспортния сектор, така и в строителството, търговията и услугите. Той е и сред участниците на форума на "Капитал" Ecommerce and Retail Summit: Restart, Reconnect, Rechain, който ще се проведе онлайн на 5 ноември. Събитието поставя акцент върху предизвикателствата, адаптацията и развитието на ритейла в един постпандемичен свят. Презентацията на Стоянов е по темата "Как да запазим веригата на доставки, бизнеса и доверието по време на криза".
Защо е ключово ритейлът да има стабилен транспортно-логистичен партньор по време на криза?
Това твърдение е валидно не само за този сектор и не само по време на криза. Но силната турбуленция през 2020 г. го направи още по-актуално. Безспорно пандемията постави в стрес тест стабилността и гъвкавостта на процесите, екипите и партньорите. Когато всичко излиза от плановете, при промяна на обемите, веригите за доставка, средата, пазара, изискванията на крайните потребители и т.н., компаниите трябва да реагират много бързо и адекватно, за да спасят и стабилизират позициите си, или пък за да се възползват своевременно от новите възможности и да растат. Нито едно от тези неща няма да е възможно без стабилен транспортно-логистичен партньор, защото много често ние сме и на входа, и на изхода - тоест трябва да обезпечим навреме наличието на продуктите, а понякога точно ние сме и тези, които ги доставяме до крайния клиент, особено в случая с онлайн търговията. Тоест от качеството на нашето изпълнение може да зависи целия бизнес на партньора и ние осъзнаваме тази отговорност.Какви конкретни решения бяха спасителни за вас и за бизнеса на клиентите Ви от март насам?
Имахме няколко ключови предимства. Започнахме превантивна работа максимално рано, като имахме кризисен щаб още преди държавата да свика такъв, като основен приоритет винаги е бил здравето на хората в екипа, клиентите и обществото като цяло. През последните години фокусираме усилията си върху дигитализацията, внедряването, адаптирането и дори разработването на собствени IT решения, които да работят интегрирано. Така имахме на своя страна технологиите, което се оказа решаващо във време на постоянни промени в информацията, дистанционна работа и необходимостта от бърз анализ, оценка и актуализация на стратегиите. Това успокои хората ни, позволи им да работят в екип, макар и не физически на едно място, и им даде глътка въздух и време да намират гъвкави и работещи решения. Не на последно място е партньорството ни с глобалния лидер в логистиката Dachser, благодарение на който оперираме в мрежа от над 430 точки в Европа и бяхме много по-адаптивни от много други компании. Ние нямаме прекъсване на доставките по нито една релация, включително продължихме да извършваме транспорт до и от Италия, когато почти никой друг не го правеше. Така останахме стабилни и допринесохме за стабилизиране на бизнесите на стотици компании.Как се промениха изискванията на клиентите и пазарът през последните месеци?
Участниците ще могат да гледат срещата онлайн. Виртуалната аудитория ще има достъп до digital goodie bag с ексклузивно съдържание от лекторите и спонсорите, както и до инструменти за ефективен нетуъркинг.
Повече информация за лекторите и програмата можете да видите на уебсайта на събитието и във фейсбук, а с различните възможности за включване можете да се запознаете на страницата за регистрация.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.