//подаръциКорпорациите мислят за вас
Според проучване потребителите, които са получили подаръци и следователно се чувстват емоционално свързани с дадена марка, имат 306% по-висока стойност като клиент. Пандемията, която ни накара да останем по домовете, също направи компаниите, които правят подаръци, по-известни. Това е и причината
&Open да събера 26 млн. долара в серия А, водена от Molten Ventures, като участие вземат и First Round Capital и LocalGlobe. Парите ще бъдат инвестирани в новата платформа за подаръци &Open On-Demand, която ще даде на малките и средните предприятия възможността да подаряват по-лесно и да плащат като модел. До момента компанията предлагаше решението &Open Enterprise, което се предлага с годишен абонамент и SaaS такси. "Сега, повече от всякога компаниите търсят начини да задържат служители и да насърчават реални връзки с клиенти и партньори", казва Никола Макклафърти, партньор в един от инвеститорите в &Open Molten Ventures, в изявление.
1 коментар
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.