//връзка с клиенти Обслужването на клиенти става по-лесно
В сферата на обслужването на клиенти предприятията са изправени пред исторически недостиг на работна ръка. Агентите напускат по-бързо, отколкото в миналото, което е сериозен проблем за индустрия, в която честата смяна на работници е нещо обичайно. Това е и причината Винай Сайни и Никен Пател да основат стартъпа
Neuron7. Компанията използва обработка на естествен език, за да насочва потребителите стъпка по стъпка, анализирайки метаданни от бази знания, продуктова документация, дневници за обаждания за поддръжка на клиенти и преписи. По този начин тя създава "колективна интелигентност", която може да помогне за диагностицирането и решаването на проблеми. Тази седмица компанията обяви приключването на финансиране от кръг А, като тя успя да набере 10 млн. долара, които ще бъдат насочени към привличането на повече клиенти и разширяването на екипа на компанията.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.