Foodpanda окончателно прехвърли бизнеса си на Glovo
Всички услуги на платформата вече са налични в системата на испанската група
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Компанията за доставки Foodpanda прекратява бизнес операциите си в София от тази седмица и ги прехвърля към платформата на Glovo. Така вече цялата дейност на фирмата в страната преминава към испанската група, която преди няколко месеца купи Foodpanda в България и Румъния от Delivery Hero и постепенно започна да интегрира дейността им. Бизнесът на Glovo в България вече се управлява от Ивайло Нецов, който досега беше изпълнителен директор на Foodpanda България.
Потребителите в приложението и уебсайта на Foodpanda са пренасочвани към Glovo, където могат лесно и бързо да се регистрират. "След серията от сделки с Delivery Hero, нашият основен фокус беше да мигрираме бизнеса от Foodpanda към Glovo възможно най-гладко, без никакви затруднения за потребителите. Сега ще се стремим да разширяваме услугите и да предоставяме удобна, незабавна доставка на клиентите, но така също и бърз достъп до всички ритейл категории (включително "Здраве")", заяви пред "Капитал" Ивайло Нецов. Според него всички услуги на Foodpanda вече са налични в системата на Glovo, която покрива над 2000 ресторанта и си партнира в София с вериги супермаркети Kaufland и "Фантастико", дрогерии dm, и доставя на национално ниво хранителни стоки и продукти за дома, подаръци, цветя, козметика и продукти за лична грижа.
"Glovo вече присъства в 66 града в България, повечето от които произтичат от сделката с Foodpanda. Приоритетите на компанията ще останат същите като във всяка друга държава, в която Glovo навлиза: да продължи да инвестира в тази категория, за да разраства пазара и да продължи да предлага възможно най-много партньорства в приложението си", допълни Нецов.
Дейността на foodpanda в България се разрастваше бързо през последните години, като за миналата година приходите на българското дружество "Деливъри хиро" достигнаха 10.6 млн. лв. спрямо 4.4 млн. лв. година по-рано. Растежът се дължи както на повечето поръчки на храна заради пандемията, но и на добавянето на доставки на хранителни и други стоки чрез партньорствата с вериги като "Фантастико", "Кауфланд", dm и др.
Glovo се разшири към България в началото на годината с идеята да се намеси в конкуренцията между лидерите тогава на пазара - Takeaway и foodpandа. Нидерландската Takeaway пък навлезе преди три години чрез придобиването на BGМenu за 10.5 млн. евро.
1 коментар
Доста дървена платформа. И поне да си беха превели сайта на български, като ще навлизат с клизма на пазара.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.