Строител на капитализма: Виолета Комитова

   ©  Надежда Чипева
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Регионалният министър Виолета Комитова би била безспорният победител в евентуално състезание за служебен министър, срещу когото има най-много протести и искания за оставка. Последната седмица тя се активизира в още по-голяма степен, с което събра и още противници. Първо, подопечената й пътна агенция скъса договорите за поддръжка на областните пътища и сега търси нови изпълнители. Това е удар по групата протестиращи строителни фирми, които през годините ГЕРБ научи да им дава малък договор за зимно почистване, към който без търг се прикачат основни ремонти за десетки милиони левове.

Второ, обяви план за вдигане на тол-таксите, с което разгневи друга голяма група - на товарните и автобусните превозвачи. Която угодно забравя, че правителството на ГЕРБ обеща временни по-ниски тарифи, и то ако се събират достатъчно приходи. Но данните показват, че постъпленията от тол-такси са критично малко - дори под тези от винетки. И в двата случая Комитова има основания да иска промяна. Проблемът е, че идват избори и решенията отиват в далечното неизвестно.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    acarid avatar :-|
    acarid
    • + 1

    Точно сега е времето да се обявят нови, адекватни и не по-ниски такси от тези в околните държави с ТОЛ системи. Промяната да влезе в сила от началото на 2022г. за да имат време да се подготвят.
    Прекалено много се разглезиха тези превозвачи с жалки тарифи и обхват и немалко държавна помощ последните 2 години. Всеки спестен им лев и най-вече на транзита е изцяло за сметка на българския данъкоплатец.

    Нередност?
Нов коментар