Издания
Транспорт, логистика и куриерски услуги
февруари 2024
- Изминалата 2023 г. е една от тежките за транспорта, а прогнозите за 2024 г. остават песимистични.
- След огромните ръстове за 2022 г. изминалата 2023 г. дойде с охлаждане на спедиторския пазар и сериозен спад на цените
- Куриерският сектор е все още на крилете на онлайн търговията
В изданието четете
Транспортна рецесия 2023 г.: спад в товари, ниски цени и празни камиони
Изминалата година е една от тежките за сектора. Слабата икономика в Западна Европа донесе спад на товарите и работа под себестойност за българските автомобилни превозвачи
Декарбонизацията на товарния транспорт - пътят на Volvo
Volvo Trucks предлага електрически алтернативи във всеки от пазарните сегменти
Нашите логистични услуги пестят време и пари на малкия и средния бизнес
Емил Ботушаров, главен изпълнителен директор на "МВЕ България"
Куриерският сектор е все още на крилете на онлайн търговията
През 2022 г. приходите на куриерските дружества в топ 20 достигат 1.175 млрд. лв., а онлайн търговията расте с 23%
Предлагаме богата гама от услуги в сферата на GPS софтуера
Иван Ладов - управител на "Ай Джи Инженеринг" ООД
Oтрезвяваща година за спедиторите
След огромните ръстове за 2022 г. изминалата 2023 г. дойде с охлаждане на спедиторския пазар и сериозен спад на цени по всички направления
Правим по лесен начин това, което другите не искат или не могат
Цветелина Гълъбова, генерален мениджър на "ЮЛоджистикс"
Ще предложим още иновативни решения за пътна безопасност
Пламен Тодоров, технически директор на iTrack
Скъпият зелен път напред
Зелените решения в логистиката все още обаче не срещат силен интерес от страна на бизнеса. Причините са по-високите цени на транспортната услуга