A1 спечели 6 отличия от годишни награди на Българското дружество за връзки с обществеността

Kонкурсът Digitalk&A1 Awards бе отличен за лидерство в дигиталната трансформация

(От ляво надясно) Екатерина Анчева, директор "Връзки с обществеността и корпоративни комуникации", УниКредит Булбанк, връчва наградата за "B2B Комуникационен проект" на Илияна Захариева, директор "Корпоративни комуникации", "А1 България", и Нина Неделчева-Георгиева, експерт "Външни комуникации" от А1
(От ляво надясно) Екатерина Анчева, директор "Връзки с обществеността и корпоративни комуникации", УниКредит Булбанк, връчва наградата за "B2B Комуникационен проект" на Илияна Захариева, директор "Корпоративни комуникации", "А1 България", и Нина Неделчева-Георгиева, експерт "Външни комуникации" от А1
(От ляво надясно) Екатерина Анчева, директор "Връзки с обществеността и корпоративни комуникации", УниКредит Булбанк, връчва наградата за "B2B Комуникационен проект" на Илияна Захариева, директор "Корпоративни комуникации", "А1 България", и Нина Неделчева-Георгиева, експерт "Външни комуникации" от А1
(От ляво надясно) Екатерина Анчева, директор "Връзки с обществеността и корпоративни комуникации", УниКредит Булбанк, връчва наградата за "B2B Комуникационен проект" на Илияна Захариева, директор "Корпоративни комуникации", "А1 България", и Нина Неделчева-Георгиева, експерт "Външни комуникации" от А1
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Общо шест отличия спечели водещата българска компания A1 на престижния конкурс "PR Приз 2023", организиран от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) за 23-а година. Сред тях са първи места в категориите "B2B Комуникационен проект", "Комуникационна кампания за работодателска марка" и "Кризисни комуникации". Телекомът получи и специалната награда на работодателската организация Конфедерация на работодателите и индустриалците в България (КРИБ) за своята дарителска кампания "Закръгляме в полза на доброто". С нея А1 събра средства за реновацията на детското отделение на МБАЛ - Карнобат, в партньорство с проект "Светулка" на фондация "За доброто".

С първа награда беше отличена и кампанията StepUp в категория "Комуникационна кампания за работодателска марка". Журито на конкурса отличи проекта #StepUp, чиято цел е да популяризира кариерните възможности и промяната на работното място от едно направление на А1 в друго.

Телекомът спечели награда

и в категория "Проект за вътрешни комуникации" - трето място за вътрешната гейминг лига на компанията - A1 Gaming Thursday. Още едно отличие от конкурса за А1 е третото място за кампанията за VoLTE в категория "Комуникационен проект за продукт или услуга".

Компанията е победител и в новата категория "B2B Комуникационен проект" на престижния конкурс заради инициативата "Digitalk&A1 Awards - Двигатели на иновациите", фокусирана върху иновативните технологични проекти, осъществени през 2022 година.

"Digitalk&A1 Awards - Двигатели на иновациите" си постави за цел за цел

да отличи най-вълнуващите и новаторски проекти,

свързани с приложната употреба на технологиите на бъдещето. Компании от различни сектори на икономиката се включиха във второто поредно издание на конкурса, за да демонстрират потенциала на дигиталната трансформация в бизнеса. С наградата си в категорията "B2B Комуникационен проект" A1 беше отличена за своята иновативност и ползотворното си партньорство с Digitalk.bg, част от групата на "Икономедиа". Сътрудничеството на водещия телеком и най-влиятелната медийна група за бизнес информация демонстрира обективната нужда от повече знание, при това професионално поднесено, относно внедряването на технологии, които променят стопанската среда. Това признание подчертава водещата роля на A1 във въвеждането на модерните технологии и усилията на телекома да доставя съвременни и ефективни бизнес решения за своите клиенти и партньори.

"Digitalk&A1 Awards играе важна роля в контекста на дигиталната трансформация. Този конкурс има за цел да представи и промотира технологични решения, които създават промени и напредък в бизнес средата и обществото като цяло", коментира Александър Бойчев, главен редактор на Digitalk.bg.

Като част от Digitalk&A1 Awards участниците имат възможност да представят своите проекти и да демонстрират как технологиите са използвани за постигане на иновации. Този конкурс привлича компании от всички сектори на икономиката, включително стартъп бизнеси, като им предоставя платформа за споделяне на своите постижения и вдъхновява други да се включат в дигиталната трансформация.

В инициативата този път участваха над 60 проекта,

от които 51 стигнаха до фазата на оценяване от авторитетно жури, в което участваха водещи имена в ИТ сектора и предприемаческата екосистема. До финала на тазгодишното издание на инициативата достигнаха десет проекта в три категории. Платформа, улесняваща обратното изкупуване на смартфони, изкуствен интелект в селското стопанство и решение за мултибанкинг бяха големите победители в Digitalk&A1 Awards 2023. Специалната награда на организаторите получи приложение, което спасява непродадената храна от изхвърляне.

"Самата идея за създаване на конкурса Digitalk&A1 Awards е посветена на технологичните иновации и организациите, които имат бизнес нюха и смелостта да ги въвеждат, за да постигат растеж, ефективност и устойчивост на бизнеса си. Важно е да се прави разлика между изобретение и иновация и смятам, че участниците във второто издание на конкурса са направили точно това. Общото между всички ангажирани с конкурса - съорганизатори, жури, участници, е искрата на иновативния поход при прилагане на вече съществуващи технологични решения, защото това мултиплицира ефектите от първоначалното - коментира Михаил Семерджиев, старши мениджър "ICT услуги" в "А1 България" и член на журито на Digitalk&A1 Awards. - Признанието, което конкурсът вече получава и за комуникационната кампания, която беше неделима част от бизнес стратегията, показва, че сме на прав път."

"Преди 2 години стартирахме наградите Digitalk&A1 Awards с много ентусиазъм и увереност, че фирмите в България - малки, средни, но и големи като А1, имат какво да покажат, имат нужда от сцена и признание. Затова решихме, че наша отговорност е не само да бъдем самите ние лидери в дигитализацията, но и да бъдем подкрепа, катализатор за всички останали играчи на пазара, добави Илияна Захариева, директор "Корпоративни комуникации", "А1 България". Тази година проектите бяха не само двойно повече, но и още по-разнообразни и интересни - от апп, който се бори с разхищението на храна, и такъв, който се грижи за психичното здраве на хората, през огромен проект за дигитални досиета на служителите в банка до мобилна игра за учене чрез добавена реалност. Това е доказателство, че дигитализацията е преди всичко настройка на ума, след това технологии и ресурси.

И когато променим тази настройка, наистина ще успеем да впрегнем технологиите по най-добрия начин - за по-добра ефективност и производителност, за по-лесен и удобен живот, за по-вълнуваща и безгрижна почивка. Благодаря на всички участници за идеите, новаторството, смелостта и си пожелавам всяка година да имаме повече и по-вълнуващи проекти!"

Отличаването с престижна награда от Digitalk&A1 Awards придава авторитет и промотира компаниите и технологичните им иновации. Това води до по-голяма видимост и признание, привличайки вниманието на потенциални инвеститори, партньори и клиенти.

Digitalk&A1 Awards подкрепя дигиталната трансформация, като насърчава развитието и приемането на технологични решения, които променят начина, по който бизнесът функционира и взаимодейства с клиентите. Този конкурс стимулира иновациите, подкрепя предприемачеството и създава вълнуваща платформа за обмен на идеи и опит между участниците в технологичната общност.