🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Как да стигнем до клиентите онлайн

Вторият панел на конференцията за дигитални технологии на Капитал ще се концентрира върху онлайн отношенията между компаниите и техните клиенти

Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Програмата на DIGITAL|K е разделена в три панела:

- Мобилни устройства и онлайн базиран софтуер

- Дигиталните технологии – най-краткият път да стигнете до своите клиенти

- Финансиране - кой инвестира в технологични проекти и какво очаква в замяна

Цялата програма можете да видите тук.

476 213 935 души в Европа (според Internet World Stats) използват интернет. 3 395 000 от тях живеят в България, което е около половината от пазара в страната.

Голяма част от потребителите са зад монитора, облъчвани от реклами на компании, които ежедневно се опитват да ги убедят, че техните телефонни услуги/ пяна за бръснене/ софтуер/ заведение и пр. са създадени точно за тях, ще ги допълват и идентифицират като личности.

Колко от тези реклами предизвикват крайния потребител да похарчи парите си?

Далеч не толкова много. Освен, че е пренаситен от информация, той вече е достатъчно опитен и сканира онлайн съдържанието, без дори да забелязва повечето от банерните реклами. Старите офлайн методи доказано не работят и всеки маркетинг специалист говори за ангажиране на публиката.

В такъв случай как да предизвикаме потребителите към покупка, онлайн или офлайн?

Отговорът на това ще търсим заедно във втория панел на Digital|K - конференцията за дигитални технологии, която "Капитал" организира през септември. На нея ще се говори за това какво се случва в този сектор, изцяло от гледната точка на бизнеса. Няма да има скучни и сложни презентации, а ще се разказват основните трендове в дигиталните технологии и как те могат да бъдат използвани, за да печелим повече и работим по-ефективно.

Разделихме този панел на две части:

Дигитален Маркетинг

В първата част, с помощта на Мат Монахан и Тимотей Гала, ще разберем как да скъсим разстоянието между компаниите и клиентите с правилния подход за общуване с тях. Друг фокус ще пада върху изграждането на подходящ имидж за бранда ни, както и как да измерваме ефективността на инвестициите, вложени в процеса на ангажиране на потребителя.

Опитът на Монахан като директор на EpicSocial, подразделението за социални мрежи на най-голямата компанията за интернет реклама The Epic Media Group и стратегически съветник в криейтив агенциите Mekanism и MTZHF ще е от полза за дефиниране на възможностите за бизнес приложение на социалните мрежи. А Тимотей Гала, който е създател и съдружник в HTTPool в Европа, Средния Изток и Африка, ще дискутира възможното им приложение на българския пазар.

Как да изградим имиджа на нашия бранд онлайн, чрез работеща смислена стратегия ще ни разкаже Мартин Блиндер, който отговаря за стратегическото планиране и криейтив в Essence Digital. Агенцията обслужва клиенти като Google, eBay, Expedia, YouTube, Barclays, Sony Music и др. Самият Блиндер е разработвал бранд-стратегии за мултинационални корпорации и правителства по цял свят като стратегически директор на Bloom Consulting.

Онлайн търговия

Знаем, че интернет промени бизнеса и помага на компаниите да достигнат до нови потребители онлайн. Пример за това са сайтовете с отстъпки и групово пазаруване, които вече са преобърнали навиците за пазаруване и поведението на потребителите. Трябва само да разберем как да разгърнем пълния потенциал на продукта, който предлагаме. Свързахме се с главния директор "Операции" на Golden Deal Джордж Хаджигергиу. Компанията е водеща в колективното пазаруване на пазарите от югоизточна Европа. Основателят й Джордж Хаджигегиу има дългогодишен опит на европейския пазар, като старши член на екипа за корпоративно развитие на Yahoo! в региона.

По темата ще коментира и финансовият блогър от Reuters, Феликс Салмън. Неговите статистически репортажи са наградени от от Американската статистическа асоциация. Последният му труд се концентрира точно върху сферата на сайтовете с отстъпки – Grouponomics.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    areta avatar :-|
    areta
    • - 2

    Какво е "панел"?

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал