Подкаст | Илиан Коджахристов в "Академичен Капитал": от университета до успешен бизнес за по-малко от година

Основателят на Push Marketplace разказва за трудностите, грешките и най-силните решения, които са подпомогнали бизнеса му

Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Гласът на Капитал

Още подкасти Гласът на Капитал

„Гласът на Капитал“ е седмичен подкаст, в който журналистите разказват най-важната история от седмицата в дълбочина, с контекст и анализ.

  • SoundCloud на Гласът на Капитал
  • Spotify на Гласът на Капитал
  • iTunes на Гласът на Капитал
  • Storytel Podcasts на Гласът на Капитал
  • YouTube на Гласът на Капитал
  • RSS Feed на Гласът на Капитал

През ноември в студиото на "Академичен Капитал" гостува Илиан Коджахристов, съосновател на приложението за мода Push Marketplace, който разказва за опита си дотук, грешките, добрите решения и уроците, които научава като млад предприемач.

Идеята за Push се ражда преди няколко години. Илиан е на бригада в САЩ и забелязва, че там продажбите на дрехи втора употреба са дигитализирани, а в София той и приятелите му обикалят по магазините за втора ръка и ги подбират една по една. Връща се в България, но се оказва, че да направиш свое приложение без техническо ноу-хау е скъпо, а за студент без доход - почти невъзможно.

Така се среща със своя технически партньор Любо Любчев и с помощта на Симо Александров изграждат приложението на Push, което излиза на пазара през 2022 г.

Една година, раздяла със съосновател и много работа по-късно, Илиан и Любо са научили много уроци, а Push продължава да расте и вече има над 100 хил. сваляния. Как стигат дотук и кои са най-трудните стъпки научете в четвърти епизод на академичния подкаст.

Слушайте разговора с него тук, в удобната за вас аудиоплатформа или гледайте видеото тук и в Youtube.

Видеосрещите с успешни български професионалисти са част от "Академичен Капитал", който предлага на младите хора и представители на университетските общности преференциален достъп до съдържанието на най-влиятелната бизнес и икономическа медиа в България и допълнителни продукти като регулярен информационен бюлетин, присъствие на специализирани бизнес събития и др. Още за програмата

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар