🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

"Лидл България" с мобилно приложение за лоялност

Lidl Plus предлага по-изгодни цени и възможност за контрол на семейния бюджет

Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Първото мобилно приложение за лоялност на търговската верига Lidl, наречено Lidl Plus, предлага специални оферти и отстъпки за клиентите. То е достъпно за безплатно сваляне от App Store и Google Play, стана ясно при официалното му представяне.

Седмични купони и оферти

Lidl Plus предлага седмични купони и оферти за продукти на по-изгодни цени. Купоните трябва да се активират преди самата покупка и могат да се използват еднократно. Офертите обаче могат да бъдат използвани многократно в рамките на седмицата и не е необходимо да се активират преди покупка. И седмичните купони, и специалните оферти на Lidl Plus важат за всички магазини на веригата в цялата страна, обясниха от компанията.

Всеки потребител на Lidl Plus получава автоматично след всяка направена покупка и скреч карта, която му дава възможност да спечели допълнителен купон с отстъпка.

Приложението предоставя и дигиталната касова бележка. Дигиталните касови бонове от всяко пазаруване се съхраняват в профила на клиента за период от 3 години. "Това е удобство, което е важно за гаранционните срокове на нехранителните продукти например, както и при замяна или връщане на продукти. Освен това чрез "История на дигиталните бележки" всеки може да проследи и планира разходите си", обясни Стефан Георгиев, ръководител на проекта за България.

Приложението иска от потребителя да избере любим магазин. Този избор не е ограничаващ, неговата цел е свързана единствено с предоставяне на информация, валидна само за избрания магазин - например за промяна на работно време, за провеждане на специални събития, за оферти, валидни само за този обект, разясниха от веригата.

Без пластмасови карти

"Lidl Plus е дигитално приложение. Не се предвиждат пластмасови карти за лоялност и това е логично продължение на политиката ни за отговорно поведение към околната среда, която нашата компания винаги е следвала. Приложението ще бъде надграждано с нови функционалности според потребителските нагласи и навиците за пазаруване на всеки клиент", коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на "Лидл България".

Милена Драгийска уточни, че България е първата от всички над 30 държави, в които оперира Lidl, в която започва прилагането на Lidl Plus. "Приложението за България не е създадено по метода копи-пейст. Направили сме всички валидни за българския потребител функционални обновявания. Наясно сме, че ролята ни на естествен пазарен лидер се доказва всеки ден", обобщи Драгийска.

Карти за лоялни клиенти предлагат също веригите "Билла" и "Т маркет". През септември от "Билла България" съобщиха, че започва кампания по замяна на досегашните клиентски карти с нови, като този път се прибавя възможност и за техен дигитален вариант. От миналата година магазините "Мания" за продажба на дрехи втора употреба и аутлет продукти също предоставят карти за лоялни клиенти, които вече надхвърлят 100 хиляди.

3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 3
    gwo1602789971688667 avatar :-|
    Borislav Todorov

    Ползвам го вече седмица няма смисъл . Офертите са ялови . Не си губете времето

    Нередност?
Нов коментар