LVMH става първата европейска компания с пазарна оценка от над 500 млрд. долара

Гигантът в луксозните стоки отчете ръст от 17% на продажбите през първото тримесечие

Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Гигантът за луксозни стоки LVMH стана първата европейска компания, чиято пазарна стойност надхвърли 500 млрд. долара. Компанията майка на Louis Vuitton - Moët & Chandon и Hennessy, както и на марки, сред които Givenchy, Bulgari и магазини Sephora, отчете 17% ръст на продажбите за първото тримесечие по-рано този месец, което е повече от два пъти повече от очакванията на анализаторите.

Акциите на LVMH достигнаха рекордно високи стойности след резултатите и достигнаха още един връх в понеделник. Цената на акциите на компанията се е повишила с 32.8% от началото на годината досега.

За 2022 г. групата отчете приходи от 79.2 млрд. евро, като печалбата достигна 21.1 млрд. евро - втора поредна година с рекордни резултати.

Базираната в Париж компания заяви, че ще се възползва от повторното отваряне на Китай след ковид-19, тъй като завръщането на туристите връща потребителите от висок клас. Надеждите за възстановяване на китайските потребителски разходи повишиха цените на акциите и на други луксозни групи, включително Richemont, Kering и Burberry.

Главният изпълнителен директор на LVMH Бернар Арно и собственик на компания в момента е най-богатият човек в света според индекса на милиардерите в реално време на Forbes. През 2021 г. LVMH завърши придобиването на американската бижутерска компания Tiffany & Co за 15.8 млрд. долара.

Все още няма коментари
Нов коментар