Подкаст | Рекламните "Оскари" на фестивала Cannes Lions
Самуил Петков от Noble Graphics разказва за събитието и тенденциите в комуникациите
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Гласът на Капитал
Още подкасти„Гласът на Капитал“ е седмичен подкаст, в който журналистите разказват най-важната история от седмицата в дълбочина, с контекст и анализ.
Ако има едно отличие, за което всяка рекламна агенция мечтае, то със сигурност е лъвска статуетка от най-големия рекламен фестивал в света Cannes Lions. Събитието, което тази година се проведе от 19 до 24 юни на Френската ривиера, обаче е повече от конкурс, където агенции от цял свят могат да премерят мускули. Фестивалът е мястото, където се зараждат тенденциите в сферата на комуникациите и определят пътя, по който индустрията ще се развива.
В извънредния епизод на подкаста "Гласът на Капитал" си говорим със Самуил Петков, New Business Director в рекламната агенция Noble Graphics, който беше в журито на международните награди за ефективност WARC, под шапката на Cannes Lions, и прекара една седмица на фестивала.
С него правим разбор на някои от рекламните кампании, спечелили големи отличия от световния конкурс, тенденциите от фестивала и цялостната му атмосфера, която има силата да вдъхновява и зарежда рекламните специалисти. В епизода ще чуете още и паралели между международни примери в комуникациите и българската действителност и разбира се, подробности за горещата тема в сектора - използването на AI.
2 коментара
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.