🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Издания

Най-големите търговски вериги

Най-големите търговски вериги

януари 2024

Акценти:
  • Какви са плановете за растеж с нови обекти и кои са новите трендове отговарят мениджърите на Кауфланд", "Лидл", "Билла", "Метро", "Фантастико", "Видеолукс холдинг" и ССС
  • Средно българското домакинство отделя по 650 лв. месечно за бързооборотни стоки. Какви са промените при потребителите след като инфлацията сви покупките на някои продукти
  • Как се развиват магазините "Направи си сам"? Повечето от топ 5 на търговците - "Практикер", Mr. Bricolage, "Ангро трейд", Home Max и "Господинови строймаркет", отчитат и планират още ръст на оборота и нови обекти
  • Пазарът на мебели в страната става по-голям - за пет години почти се удвоява до 407 млн. евро.

В изданието четете

Големите вериги: Нови планове за експанзия

Големите вериги: Нови планове за експанзия

Мениджърите на 7 търговски компании за очакванията и инвестициите през 2024 г.

comments 0
likes 2
views 10126
Съдържание от "Kaufland България"
Kaufland - иноваторът в българския ритейл

Kaufland - иноваторът в българския ритейл

Иван Чернев - изпълнителен директор на "Kaufland България"

comments 0
likes 1
views 2436
Съдържание от Minimart
Зеленото зайче, което вдигна летвата в ритейл експанзията

Зеленото зайче, което вдигна летвата в ритейл експанзията

Само девет месеца след старта ѝ веригата Minimart има 40 магазина за хранителни стоки в София и Пловдив

comments 0
likes 8
views 3637
За 2023 г. пазарът на бързооборотни стоки расте с над 14% до 12.9 млрд. лв.

За 2023 г. пазарът на бързооборотни стоки расте с над 14% до 12.9 млрд. лв.

В много категории има спад в обема купени продукти. Средно българското домакинство отделя по 650 лв. месечно за бързообортни стоки

comments 0
likes 2
views 3560
Съдържание от HAMSTER CLEANING
Чистотата на вентилационни системи - гаранция за хигиена и енергийна ефективност
comments 0
likes 0
views 1748
Съдържание от "Lidl България"
Партньори в успеха – Lidl и българските производители

Партньори в успеха – Lidl и българските производители

За последните три години стоките, които Lidl купува от български производители, възлизат на над 2 млрд. лв.

comments 0
likes 0
views 1992
Съдържание от "BILLA България"
С "BILLA Днес" веригата иска да се доближи до идеалния за потребителите магазин

С "BILLA Днес" веригата иска да се доближи до идеалния за потребителите магазин

По-малките магазини ще достигнат 50 през следващите пет години

comments 0
likes 0
views 1979
Топ 5 на веригите за мебели: още растеж и нови локации

Топ 5 на веригите за мебели: още растеж и нови локации

Пазарът на мебели в страната също става по-голям - за пет години почти се удвоява до 407 млн. евро

comments 0
likes 1
views 8159
Съдържание от "JYSK България"
B2B отделът дава възможност на бизнес клиентите за бързо и лесно пазаруване

B2B отделът дава възможност на бизнес клиентите за бързо и лесно пазаруване

Кристина Станкова - Business to Business мениджър в "JYSK България"

comments 0
likes 1
views 1922
Веригите за техника: С помощ от инфлацията до 2 млрд. лв.

Веригите за техника: С помощ от инфлацията до 2 млрд. лв.

Топ триото в сектора остава непроменено: "Технополис", "Техномаркет" и "Зора"

comments 0
likes 0
views 6797
Веригите "Направи си сам": Отново бум на продажбите

Веригите "Направи си сам": Отново бум на продажбите

Повечето от топ 5 на търговците - "Практикер", Mr. Bricolage, "Ангро трейд", Home Max и "Господинови строймаркет", отчитат и планират още ръст на оборота и нови магазини

comments 0
likes 6
views 16779

Още издания