🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

B2B отделът дава възможност на бизнес клиентите за бързо и лесно пазаруване

Кристина Станкова - Business to Business мениджър в "JYSK България"

Кристина Станкова - Business to Business мениджър в "JYSK България"
Кристина Станкова - Business to Business мениджър в "JYSK България"
Кристина Станкова - Business to Business мениджър в "JYSK България"
Кристина Станкова - Business to Business мениджър в "JYSK България"
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Визитка

С 13 години опит в търговията Кристина Станкова е Business to Business мениджър в "JYSK България", като ръководи най-новия отдел в скандинавската компания. Започва работа в JYSK през 2017 като управител на 14-ия магазин на JYSK, намиращ се на комплекс Jumbo Plaza, София. Една година по-късно, през 2018, е избрана за регионален мениджър на Регион 1 и отговаря за магазини в Пловдив и София. Кристина Станкова заема позицията регионален мениджър в продължение на пет години, а от януари 2023 е B2B мениджър за "JYSK България".

Г-жо Станкова, на смяната на двете календарни години да започнем с равносметката. Новост в присъствието на компанията JYSK на българския пазар от май миналата година е създаването на специалния отдел B2B за корпоративни клиенти. Какви резултати отчитате в неговото действие за тези първи 8 месеца, какъв е приносът му към общото представяне и продажби на компанията?

Определено тези 8 месеца бяха едно страхотно приключение, но мога да кажа, че за това кратко време успяхме да отбележим едни чудесни резултати и на този етап бележим ръстове около 20% спрямо предходната година. B2B отделът има много добра колаборация с нашите магазини и това спомага да подобряваме резултатите всеки месец.

С какво се отличава услугата В2В, какво в повече предлагате с нея на фирмите и други институции? Успяхте ли за сравнително краткия период от въвеждането й да приложите първоначално замислените промени в обслужването?

Това, което предлагаме в повече на нашите бизнес клиенти, е не само професионално обслужване както от нашия отдел, така и от всичките ни 52 магазина в страната, а и бърза доставка, страхотни оферти и постоянни наличности в нашата логистична база в Божурище. На клиентите ни не се налага да чакат по 40 - 50 дни, за да получат желаните артикули. За краткия период от месец май 2023 успяхме да поставим основите на развитието на отдел B2B, което ще продължава да ни бъде основна цел през новата календарна година.

Как новите отдел и услуга улесняват бизнеса в контакта с JYSK, в избора им на необходимите артикули и тяхната доставка? В каква насока са плановете ви за подобряване и разширяване на предлаганите от вас възможности?

Новият ни отдел дава възможност на нашите бизнес клиенти да не им се налага дори да излязат от техния офис, за да си изберат необходимите за тях артикули. В забързаното ежедневие, което имаме, е важно за всеки бизнес някои от процесите да бъдат оптимизирани. Затова ние се стараем да дадем най-добрите решения за клиента спрямо неговите нужди и му помагаме да завърши целия процес от избирането на артикули през закупуването им и тяхната доставка - бързо и лесно. Освен това даваме възможност за още по-лесно пазаруване, тъй като нашите заместник-управители в магазините са специално обучени, за да могат да отговорят на нуждите и въпросите, които биха могли да възникнат от нашите бизнес клиенти.

Проявяват ли интерес корпоративните ви клиенти към новата форма на обслужване? Имате ли обратна връзка - какви са техните препоръки за нея?

Да, определено! Все повече компании се свързват с нас чрез имейл, телефон или чрез някои от магазините ни. За момента обратната връзка от нашите клиенти е доста положителна и определено те са доволни от това, че могат да се възползват от нашите предимства. Това ни дава още повече стимул да се развиваме и да можем да им предложим още по-добра услуга.

Какво включва бизнес стратегията ви за развитие на В2В услугата през започналата 2024 г.? Кои са новите и приоритетни групи клиенти, към които се насочвате? С какви нови оферти очаквате да ги привлечете

Нашата бизнес стратегия през новата година е да бъдем още по-видими за нашите клиенти и да търсим възможно най-добрите решения за тях. Ще работим усилено върху обучения на нашите колеги във всичките ни магазини, за да може да гарантираме едно страхотно обслужване на всички бизнес клиенти.