H&M отваря третия си магазин в България

Новият обект от веригата е в Бургас и ще отвори врати на 15 май

Магазинът на H&M в софийския The Mall е на две нива с вътрешен ескалатор и търговска площ от 2400 кв. м. Този в Serdika Center пък ще е най-големият – с площ от 2500 кв. м.
Магазинът на H&M в софийския The Mall е на две нива с вътрешен ескалатор и търговска площ от 2400 кв. м. Този в Serdika Center пък ще е най-големият – с площ от 2500 кв. м.
Магазинът на H&M в софийския The Mall е на две нива с вътрешен ескалатор и търговска площ от 2400 кв. м. Този в Serdika Center пък ще е най-големият – с площ от 2500 кв. м.    ©  Георги Кожухаров
Магазинът на H&M в софийския The Mall е на две нива с вътрешен ескалатор и търговска площ от 2400 кв. м. Този в Serdika Center пък ще е най-големият – с площ от 2500 кв. м.    ©  Георги Кожухаров
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Модният бранд H&M (Hennes&Mauritz) отваря третия си магазин за България, съобщиха от модната верига. Той ще се намира в мол Galleria Burgas. Обектът ще е с площ 1500 кв. м. и ще бъде открит на 15 май, заедно със самия търговски център. За момента това ще е единственият магазин на H&M в Бургас.

"Много сме развълнувани за предстоящото откриване. Надяваме се марката много бързо да придобие популярност, както това се случи в София и Варна", каза регионалният мениджър на H&M за България Ралф Вайн.

Магазинът в Бургас ще отвори с последната лятна колекция на шведската модна марка. В него ще се предлагат облекла за цялото семейство – мъжки, дамски и детски колекции, също така линията HM+, тази за бременни жени Mama, както и колекциите с бельо и аксесоари.

До момента H&M има два магазина в страната – първият отвори в столичния търговски център The Mall през март, а няколко седмици по-късно – втори в Grand Mall Varna. Близките планове на веригата включват и четвърти обект в друг столичен мол – Serdika Center.

Заедно с големия си конкурент в световен мащаб – Inditex (Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius) H&M е сред търговците, които влязоха в България заедно с т.нар. втора вълна молове. Това са големи търговски обекти, които отвориха през последните две години и се отличават със значително по-голяма търговска площ и по-разнообразен микс от наематели.

Общото между двете марки е, че влизат на пазара директно, а не чрез франчайзинг и търсят обекти от хиляди квадратни метри, с място за всичките си колекции и модни линии. Магазинът на H&M в The Mall е на две нива с вътрешен ескалатор и търговска площ от 2400 кв. м. Този в Serdika Center пък ще е най-големият – с площ от 2500 кв. м.

В плановете на веригата влиза и обект на голяма търговска улица, като столичния бул. "Витоша", както и в част от строящите се нови молове в София. За момента обаче от компанията не разкриват датейли около водените преговори.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    niki2003 avatar :-|
    niki2003
    • - 1
    • + 2

    Браво! Интересни неща има и цените са доста приемливи!

    Нередност?
Нов коментар