M3 Communications спечели отличието "PR агенция на годината"

В конкурса BAPRA Bright Awards подгласници станаха съответно d:istinkt и All Channels Communication

Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

M3 Communications спечели златна награда "PR агенция на годината" в 14-о издание на PR конкурса BAPRA Bright Awards Това е четвъртото голямо отличие за агенцията в историята на надпреварата, която традиционно се организира от Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА) и цели да отличи най-добрите комуникационни практики през годината.

Победителите

Тази година M3 Communications спечели общо 11 награди, от които четири златни, три сребърни и три бронзови, както и златна награда в индивидуалната категория за млади специалисти "Изгряваща звезда", в която беше отличена Джесика Кръстева.

Второто място в категорията "PR агенция на годината" зае агенцията d:istinkt, която беше лидер през последните две години в конкурса. В BAPRA Bright Awards 2024 агенцията спечели общо девет награди, от които три златни, четири сребърни и две бронзови. На трето място в най-престижната категория от конкурса се класира агенцията All Channels Communication, която зае първото място през 2021 г. Сега екипът спечели общо шест награди, от които две златни, една сребърна и три бронзови. (Вижте пълния списък с наградените в карето.)

Годишна равносметка

В BAPRA Bright Awards тази година участваха общо 19 агенции или с девет по-малко в сравнение с 2023 г. Въпреки броя им обаче има с близо 10% повече подадени заявки в сравнение с миналогодишното издание на конкурса - общо 138. Това може да се обясни и с повечето категории, в които агенциите можеха да се състезават. Тази година те бяха общо 17. В 14-о издание на BAPRA Bright Awards бяха раздадени общо 50 отличия.

Традиционно заявките в конкурса се оценяват от изцяло международно жури, съставено от общо 26 комуникационни специалисти. Председател на журито беше Кристина Форсгард, основател на Netprofile и председател на Комисията по етика на Международната консултантска организация по комуникации (ICCO).

Тази година мотото на BAPRA Bright Awards беше "Бъдещето - идеи и технологии", като в деня на церемонията на 3 април се проведе и специален форум на тема "Какво движи растежа на PR днес?". В рамките на събитието бяха организирани лекции и дискусии, обединени около темата за новите технологии, като фокусът беше върху изкуствения интелект и внедряването му в комуникациите. В рамките на форума беше повдигнат и въпросът за изграждане на доверие между PR специалистите, медиите и аудиторията в пренаситеното с информация онлайн пространство. Сред лекторите бяха председателят на журито Кристина Форсгард , Кристоф Жинисти от MSL Саудитска Арабия, Йолина Петрова от Identrics и Анна Цанова от Updata One.

Всички наградени

ПР агенция на годината

Злато: M3 Communications Group

Сребро: d:istinkt

Бронз: All Channels Communication

Кампания на годината

Злато: PR Play, HopePrint

Сребро: Propaganda & Noble Graphics, Mare di Sofia | Malfy Gin

Бронз: All Channels Communication, #feelslikeChristmas

Изгряваща звезда

Злато: Джесика Кръстева, M3 Communications Group

Сребро: Неделя Атанасова, Paragraph 42

Бронз: Самуил Гълъбов All Channels Communication

Комуникации към крайни потребители

Злато: Ogilvy, It is natural to seek joy

Сребро: Propaganda & Noble Graphics, Mare di Sofia | Malfy Gin

Бронз: Broks Vision & The Event Company, Join the Flip side: Samsung & Just Cavalli Exclusive Fashion Show for the launch of the new Samsung Galaxy Foldables

Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт)

Злато: d:istinkt, Lidl Regional Effect

Сребро:

Interimage, DEVIN and B Corp - helping transform business into a force for good

M3 Communications Group, Inc, BTL Industries - "Why Bulgaria?" campaign

Бронз:

Paragraph 42, MET Bulgaria: Empowering the gas trader

PR Play, Live Sustainably

Специално събитие или лансиране

Злато: d:istinkt, BTV: Let's Clean Bulgaria Together - National Meeting of Partners 2023 Сребро: d:istinkt, Yettel: Digitalization of the National Movement "Discover Bulgaria - 100 National Tourist Sites

Бронз: Broks Vision & The Event Company, Join the Flip side: Samsung & Just Cavalli Exclusive Fashion Show for the launch of the new Samsung Galaxy Foldables

Кампания за корпоративна социална отговорност

Злато: V+O Communication, Kaufland set foot in Antarctica

Сребро: Paragraph 42, IKEA: Picture of Kindness

Бронз:

d:istinkt, Yettel: Safer Internet Programme

d:istinkt, Victims of war as a 6th crime

Комуникации в публичния сектор

Злато: All Channels Communication, #feelslikeChristmas

Сребро: PR Play, Inc, For Your Healthy Heart

Бронз: VIDAL MEDIA GROUP, Our family welcomes you to Sofia Pride 2023!

Инфлуенсър маркетинг кампания

Злато: Propaganda & Noble Graphics, Mare di Sofia | Malfy Gin

Сребро: Broks Vision , Flexcast - "flex" the status quo in digital

Бронз: M3 Communications Group, Inc, META - Facts in Focus campaign

Кампания за работодателска марка

Злато: M3 Communications Group, Inc ,DISCORDIA - Talent Roadshow

Сребро: d:istinkt, It's just a Lidl secret

Вътрешни комуникации

Злато: BBDO Group/ Proximity Sofia, The Golden Team of Postbank

Сребро: M3 Communications Group, Inc, Shell V-Power Launch

Кризисни комуникации

Злато: M3 Communications Group, Inc, Wizz Air - Cruel Summer

Дигитален ПР

Злато: Oglivy, It is natural to seek joy

Сребро: M3 Communications Group, Inc, ERC World - NFT Creativity and Innovation Beyond Limits Бронз: M3 Communications Group, Inc, ATLANEA - The Ocean of Opportunities from Bulgaria to Times Square

Награда за ПР иновации

Злато: M3 Communications Group, Inc, TELUS International Bulgaria: META - Facts in Focus campaign Interimage, Fountains

Сребро: d:istinkt, Victims of war as a 6th crime

Бронз: Interimage, #ABiteWithPurpose - Interimage for Lidl

ESG комуникационна кампания или проект

Злато: PR Play, Live Sustainably

Сребро: V+O Communication, Actions bring change

Бронз: Interimage , #ABiteWithPurpose / Lidl

Комуникационна кампания за образование и професионално развитие

Злато: d:istinkt, Victims of war as a 6th crime

Сребро: Interimage, Enter the Green circle with EcoSchools

Бронз: M3 Communications Group, Inc, L'Oréal - For Women in Science

Инициатива за създаване на ангажираност за вътрешни или външни публики

Злато: All Channels Communication, #feelslikeChristmas

Сребро:

Interimage, LOVE'N PARK mobile app - for the green heart of the capital city

All Channels Communication, SHARING THE LOVE OF FOOTBALL. PRICELESS. UEFA CHAMPIONS LEAGUE FINAL SCREENING ЕEVENT 2023

Бронз: Paragraph 42, IKEA: Picture of Kindness
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар