//е-образованиеNetflix на обучението
Онлайн образователните приложения се превръщат във все по-използван метод за обучение. Очакванията са, че пазарът ще расте с по 20% през следващите шест години. Една от компаниите, които, изглежда, са поставени в чудесна позиция, е испанският стартъп Odilo, който набра 60 млн. евро от рунд на финансиране, като лондонският инвеститор Bregal Milestone оглави кръга с участието на предишните поддръжници Swanlaab и CDTI.
Odilo не е типичната компания в бранша, защото тя отдава каталога си за използване от учебни портали. Според Родриго Родригес, основател и главен изпълнителен директор, компанията му е еквивалентна на Netflix заради огромния си каталог от ресурси, който наброява 3.9 млн. артикула. Родригес не планира промяна на бизнес модела, а новите средства ще бъдат използвани за продължаването на разрастването на каталога, както и да се разшири по-дълбоко в повече пазари, по-специално Северна Америка и Африка.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.