"Интер Карс България" ремонтира бързо, качествено и без абонамент корпоративни автопаркове

Константин Миков, ръководител "Технически отдели" в "Интер Карс България"

Константин Миков, ръководител "Технически отдели" в "Интер Карс България"
Константин Миков, ръководител "Технически отдели" в "Интер Карс България"
Константин Миков, ръководител "Технически отдели" в "Интер Карс България"
Константин Миков, ръководител "Технически отдели" в "Интер Карс България"
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Компанията

"Интер Карс България" е сред лидерите на българския пазар за автомобилни части и компоненти, като за 2021 г. приходите му достигнаха 350 млн. лв., което е ръст с 50% спрямо предишната година. Компанията започва бизнес в страната в края на 2011 г., след като полската Inter Cars отваря местно дружество, и с постоянно растящ български екип постоянно увеличава продажбите си.

През годините "Интер Карс България" добавя нови услуги към бизнеса си. Една от тях е платформата Motointegrator - търсачка за автомобилни сервизи и автомобилни услуги, която улеснява комуникацията между водачите на автомобили и автосервизите.

През 2021 г. започна и амбициозен проект за професионална услуга за поддръжка на корпоративни автопаркове. Заради дългогодишната си връзка с почти всички сервизи в страната компанията стана посредник между тях и фирмите със собствени коли. Новата услуга FLEET покрива целия процес от появата на повредата в автомобила, през нейното отстраняване до получаването му в изправно състояние.

Константин Миков, ръководител "Технически отдели" в "Интер Карс България", разказва за развитието на новата услуга.

Визитка

Константин Миков ръководи техническите отдели в "Интер Карс България", сред които попада и Fleet. В компанията е от 2014 г. Има над 15-годишен опит в сфери, свързани с автомобилния бранш - преди "Интер Карс" е работил 7 години в автомобилно застраховане в "Булстрад". Завършил е Техническия университет в София със специалност "Транспортна техника и технологии".

Какви са предимствата на вашата флийт (Fleet) услуга?

Дългогодишното ни партньорство с на практика всички сервизи в цялата страна и знанията ни за авточастите ни позволиха да предложим на фирмите с автопарк флийт услуга. Основната идея зад нашата платформа е ясна: на първо място да улесним собствениците на автопаркове със сервизната поддръжка на автомобилите им, като поемем грижите и отговорностите за поддръжката и ремонта.

Как гарантирате работата на сервизите?

- Познаваме добрите сервизи - като основен доставчик и един от лидерите на пазара осъществяваме ежедневен контакт с над 6000 от сервизите в България. Имаме възможността да опознаем добре работата им и да идентифицираме професионалистите в бранша. С тяхна помощ предлагаме надеждна флийт услуга за клиентите ни. Цените ни са атрактивни и без абонамент. Клиентът ни плаща само за реално извършени ремонти. Също така можем да обслужваме автопаркове в цялата страна - имаме пълно географско покритие и работим с най-добрите сервизи.

А какви са ползите за клиентите ви?

- Чрез нас имат възможност да ползват услугите на селектирани сервизи, доказали се в годините с качество - не се налага да тестват сервизи във всеки град, докато не открият правилния за тях. Получават пълната гама услуги в автобранша през един контактен център, като за всичко се обръщат към "Интер Карс България". Клиентите ни получават обединена фактура за всички ремонти, извършени в рамките на даден период, независимо в кой град е ремонтиран автомобилът. Качеството е гарантирано, като ние носим отговорност за извършените ремонти.

И не на последно място - клиентът не се занимава с поддръжката на автопарка си, а се фокусира върху основния си бизнес.

Какви ремонтни услуги включва FLEET услугата?

- Изключително широк спектър от услуги: обслужвания, механични ремонти, каросерийни и бояджийски ремонти, компютърна диагностика, годишни технически прегледи и други.

Как работи услугата?

- Всичко, което клиентите на нашата FLEET услуга трябва да направят, е да сигнализират за необходимостта от посещение в сервиз и да дефинират оплакване. След това екипът на флийт отдела прави избор на сервиз, запазва час и поема цялостно комуникацията със сервиза. "Интер Карс" изпраща предварителна оферта с включени всички разходи и ремонтите се извършват след нейното одобрение от страна на клиента. След приключване на ремонта водачът на автомобила подписва само приемо-предавателен протокол и не плаща нищо в сервиза. На определен период клиентът получава обобщена фактура, включваща извършените ремонти за съответния период, които преди това са били одобрени по предоставените оферти.

Как става проследяването на ремонтите и какви части се използват?

- Работим само с доказани професионалисти в бранша. Имаме изградена търговска структура в цялата страна и това ни позволява да вземем пряко отношение в дейността им. Частите се доставят от нас до сервиза и това ни дава възможност да подсигурим най-доброто решение за клиентите ни.

Колко струва услугата и на кого се плаща?

- FLEET услугата няма абонамент. Подписваме рамков договор с клиента и фактурите се издават само от "Интер Карс България". Клиентът плаща само и единствено за извършените ремонти.

Колко клиенти имате досега на FLEET услугата?

- Над 30 корпоративни и държавни автопарка вече се доверяват на "Интер Карс България", като над 3000 автомобила вече са поверени на нас. Продължаваме да развиваме услугата и клиентското си портфолио.