🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Новата платформа myBTL измерва ефективността на събития и кампании

Основната и добавена стойност е това, че клиентите получават надеждност в изпълнението на кампаниите си

Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Платформата myBTL представлява иновативна cloud-базирана платформа за управление на BTL (немедийни) кампании в реално време. "Основната и добавена стойност е това, че клиентите получават надеждност в изпълнението на кампаниите си, качествена визия на всяка активация, бързина на получаване на резултатите и детайлен анализ", обяснява управляващия директор на All Channels Activation Владимир Стефанов. Той обръща внимание, че натрупването на данни във времето, помага на клиентите на агенцията да планират все по-добре предстоящите си кампании, за да постигнат максимална ефективност. "Това ни дава възможност да оптимизираме и развиваме огромните BTL екипи, които работят едновременно по различни кампании и в различни точки в страната", допълва Стефанов.

С myBTL платформата клиентите успяват да оптимизират разходите си и да успеят в максимална степен да възвърнат инвестицията си. С времето в платформата се натрупват данни, които помагат да се правят допълнителни анализи по отношение на локации, часови диапазони, дни от седмицата и други. "Така успяваме ефективно да планираме последващи във времето BTL кампании, отразявайки промените на пазара по адекватен начин", коментира Стефанов.

myBTL включва три основни елемента, които си взаимодействат в реално време. Първият е Desktop App - приложението, с което управлява всички кампании на All Channels Activation в страната. "Чрез него имаме достъп до база данни с всички промотъри и супервайзъри, с които работим. Всеки промотър има свой профил и средна оценка на представянето си във времето, като по този начин избираме най-правилните хора за определена кампания", разказва Владимир Стефанов. Чрез приложението се планират активностите, оптимизират се разходите на клиентите и има постоянен мониторинг на изпълнението и резултатите. Вторият елемент е Mobile App, който е инсталиран на телефона на всеки супервайзър и промотър. Те са длъжни да се live check-ват на всяка локация при старт на работата, имат достъп до графиците си и детайлен чеклист за всяка кампания и активация. Така промотърите получават пълна информация за продуктите, както и инструкции относно механиката на конкретната промоция. Приложението изпраща всички отчети от активностите на място – снимки, количествени данни за контакти и продажби, както и качествена информация за изпълнението на активацията. Третият елемент е Clients App - интерфейсът, чрез който клиентите наблюдават как протича всяка кампания. Те бързо се ориентират къде точно са активностите, каква е тяхната успеваемост и какви са коментарите от клиентите за техните продукти. В този панел се предоставя на клиентите максимално много анализи, данни и различни сечения на огромен обем от информация. "Само с няколко клика клиентите ни имат достъп до детайлни галерии със снимки от всички свои активации през годините. Не на последно място, данните в приложението са напълно персонализирани спрямо нуждите и желанията на всеки клиент", разяснява Стефанов.

Всички данни, които се получават от активностите, идват директно от точката на активация и се предоставят от промотърите в реално време. Всеки такъв отчет минава през няколко качествени, но бързи одобрения. Първо през супервайзърите на място, след което през регионалните мениджъри и накрая през BTL мениджърите в офиса, които отговарят за изрядността им. В допълнение, натрупването на данни във времето спомага за приемствеността на информацията както при All Channels Activation, така и при клиентите на агенцията. "Ако при наш клиент започне работа нов служител, той много бързо може да разбере какво точно се е случвало в BTL сектора на компанията през последните години", обяснява предимствата на myBTL Владимир Стефанов.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    joa1575559895631699 avatar :-|
    Татьяна Лаптева

    Сейчас у каждого пользователя интернета есть возможность работать на себя. Например, можно научиться обыгрывать игровые автоматы в онлайн казино https://goodmagic.ru/casinosvyvodom/kazino-s-vyvodom-na-vizu выигранные деньги там без проблем на ту же Визу выводятся. А можно работать с партнерками этих же онлайн казино, тут вам бдут отчислять проценты со ставок, привлеченных вами игроков.

    Нередност?
Нов коментар