Издания
КМаркетинг Factbook
октомври 2022
- Класация на най-големите комуникационни агенции в Българи
- Най-големите агенции, които не са част от група
- Най-големите медийни агенции
- Най-големите рекламодатели в страната
В изданието четете
Пътят напред: какво следва за комуникационната индустрия в България
Излезе четвъртото издание на "КМаркетинг Factbook"
Кризи на комуникационното поле
С какви трудности се сблъскват най-големите агенции на пазара и какви решения предприемат
Най-големите комуникационни групи в България
Рекордни общи приходи от 350 млн. лв. за холдингите от маркетинг и PR агенции
Янис Манакос, Huts Group: Маркетингът и комерсиализмът правиха неудобните примери да изглеждат нормални
Основателят и изпълнителен директор на групата пред "Капитал"
Иванка Кючукова, "Havas Group - България": Поверителността на данните е жизненоважна
Изпълнителният директор на групата пред "Капитал"
Радослав Бимбалов, The Smarts: Качеството на идеите трябва да бъде гарантирано
Съоснователят на групата пред "Капитал"
Красимир Петков, Direct Media Group Bulgaria: Очакваме засилен интерес към гейминг и метавселени
Управляващият директор на групата пред "Капитал"
Екатерина Тупарева, Ogilvy Group Bulgaria: Комуникационният пазар напълно се възстанови
Изпълнителният директор на групата пред "Капитал"
Мария Грашнова, dentsu: Рекламодателите трябва да култивират трайни емоционални връзки с потребителите
Изпълнителният директор на групата за Югоизточна Европа пред "Капитал"
Александър Дурчев, All Channels Group: Трябва да бъдем внимателни и разумни с успеха през 2022 г.
Изпълнителният директор на групата пред "Капитал"
Ангелос Прасхакис, DDB Group: Съдържанието е новото черно
Изпълнителният директор на групата пред "Капитал"
Весела Апостолова, "Publicis Groupe България": Брандовете ще търсят начини да са близо до хората
Главният изпълнителен директор на групата пред "Капитал"
Комуникационни проблеми за решаване
Приоритетите на индустрията
Разпределение на телевизионния пазар в България
В очакване на силно последно тримесечие на 2022 г., наситено със събития
Най-големите рекламни агенции, които не са част от група
Фокусът върху дигиталните услуги води до разрастване на бизнесите
Около 80% от българите усещат съществено увеличение на цените
Като основна причина за инфлацията анкетираните посочват на първо място войната в Украйна, показва ново проучване на Pragmatica
Най-големите медийни агенции
Ръст в рекламните инвестиции преди нови предизвикателства на пазара
Httpool отчита ускорен ръст на бизнеса
Венцислав Костов, управляващ директор на "Httpool България"
Най-големите PR агенции
Общите обороти за миналата година на топ10 се равняват на рекордните 25.5 млн. лв., което е ръст от над 50%
Пътят към лидерство в медийната индустрия
Владимир Денев - съосновател и управител на медийна агенция "Аргент"
Най-големите BTL агенции
След ковид петте лидера в сектора отчитат двуцифрен ръст в бизнеса им през 2021 г., а общите им приходи достигат 16.8 млн. лв., или над 50% нагоре
Първенците в комуникационния бизнес
Мнения на мениджърите на някои от най-големите агенции в страната
Най-големите рекламодатели в телевизия
Фармацията властва на телевизионното поле, а нови хазартни компании навлизат в тв ефира
Бъдещето на рекламните фестивали
Проучване за нагласите на индустрията към браншовите събития и награди
Рекламният пазар по канали
Въпреки силната 2021 г. ръстът на инвестициите в реклама ще се забави
Кои брандове запомнят зрителите пред телевизора
Повечето запомнени реклами са с български криейтив
Пазарът на онлайн реклама в България
Пазарът на дигитална реклама е пораснал с 38% и достига рекордните 198.9 млн. лв.
Ключово за нас е да бъдем най-ефективни в привличането на нови потребители и клиенти
Александър Варов - изпълнителен директор на "Нетинфо", част от "Нова Броудкастинг Груп"
Пазарът на онлайн реклама в Европа
Инвестициите за дигитална реклама в Европа нарастват с 30% през 2021 г
Радиопазарът в България продължава да се свива
Инвестициите в радиореклама са все по-малка част от общия рекламен микс
Инфлуенсър маркетингът като спасителен пояс за индустрията
Инвестициите в инфлуенс маркетинг у нас през 2021 г. достигат 6.1 млн. лв.
Какво гледат и слушат българите
Медийните навици и предпочитания на потребителите според проучването AB Brand Tracking
Къде, какви и кои подкасти слушат българите
Подкастите на български език, развлекателното съдържание и YouTube доминират българския пазар на подкасти
Формула за успешен маркетинг през съдържание в България
Кои са предпочитаните формати и колко инвестират компаниите представя второто проучване по темата на STORiO
Прогнози за рекламната 2023 г.
Каква ще бъде 2023 г. според мениджърите на някои от най-големите агенции в страната
Корица на комуникационната индустрия
Представяме ви някои от най-добрите предложения за корица на изданието "КМаркетинг Factbook"
Променихме фокуса си от ПР фирма в интегриран център за маркетингови комуникации
Росица Донкова, управляващ директор на Action Global Communications Bulgaria
Твоят личен маркетинг екип
Първият фокус на Anomaly е да позиционира клиентите си пред най-голям брой заинтересовани очи
Висококачественото съдържание е ключово за изграждането на успешни марки
За развитието на рекламния и маркетингов пазар, трендовете, доказаните практики и потенциала на комуникационната сфера - говори търговският директор на водещата медийна група
Connect Me: Дигиталният маркетинг не е fast food
Ален Попович - CEO на агенция Connect Me
Абсолютната интеграция е устойчива тенденция в комуникациите днес
Катя Димитрова, управляващ партньор, Interpartners Group: Все по-малко делим реклама от ПР
Social Freaks - от смяната на бизнес фокуса, локацията и екипа до устойчивия модел
Елица Михайлова - основател и криейтив директор на Social Freaks
United Partners – на прага на една нова ера в комуникационния свят
Какво е да си на пазара повече от четвърт век?
Ах, този бум на събития
Събитийният бизнес е на нивата от преди пандемията. Растежът продължава, но не липсват и проблеми
"Гранд хотел и СПА Приморец" - Бургас, е от най-предпочитаните места за бизнес мероприятия
С гъвкави опции и отличен екип елегантният хотел привлича разнообразен микс от конферентни събития
Индивидуалният подход към всяко събитие е нашата запазена марка
Дилян Георгиев - търговски директор, "Интернационал хотел и казино"
Гъвкавост и ефективна комуникация като част от рецептата за успеха на събитийния мениджмънт
Валерия Вълева - маркетинг мениджър на хотел "Премиер", Велико Търново
Хотел "Петте елемента" е проектиран с идеята за събитиен туризъм
Весела Богданова, генерален мениджър на комплекса
Sofia Hotels Management: ново начало за събитийния мениджмънт и туризъм
Адриана Ангелова - директор "Бизнес развитие" на Sofia Hotels Management
Mind to mind е място за иновации, вдъхновение, споделен опит и знания
Катарина Леал Баки - Co-founder и управляващ директор на Mind to Mind
Мястото, което среща хората с различни идеи
Иван Димов, изпълнителен директор на The Steps