🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Индивидуалният подход към всяко събитие е нашата запазена марка

Дилян Георгиев - търговски директор, "Интернационал хотел и казино"

Индивидуалният подход към всяко събитие е нашата запазена марка
Индивидуалният подход към всяко събитие е нашата запазена марка
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Какви възможности за събитиен бизнес предоставя вашият хотел?

- Хотел "Интернационал" е един от символите на регион Варна, с 50-годишна история, която е осеяна с множество емблематични събития и личности, гостували в Златни пясъци. Днес това е един модерен и изцяло реновиран петзвезден хотел, който целогодишно привлича световни конференции, технологични и медицински конгреси, национални и международни семинари и изложения, сватби, банкетни мероприятия, средно над 100 на година. Стремим се да развиваме продукта си спрямо най-добрите световни практики, в унисон с традициите и доказаната във времето марка "Интернационал".

Кои са предимствата на вашия хотел в събитийния бизнес, какво ви отличава от конкуренцията?

- Бих казал, че индивидуалният подход към изискванията на всеки клиент е нашата запазена марка. Зад всички успешни събития в "Интернационал" стои изключителен екип от хора, специализирани в организацията и обслужването на мероприятия от всякакъв характер, от А до Я. Партньорите ни разчитат на пълно съдействие, професионално отношение и внимание към детайлите, без компромис в качеството - от координатора на събитието до сервитьорите, готвачите и техническите лица. Хотелът е специално проектиран да приема събития от различен мащаб - разполага с 325 стаи, модерен център с 10 конферентни зали на един етаж, арт галерия, театър с близо 400 места, мултифункционална бална зала, ВИП лаундж със заседателна зала на 17-ия етаж, както и 2000 кв.м открита покривна тераса с инфинити басейн. Разположен е на самия бряг, в близост до гр. Варна и летище.

Какво е съотношението на събитията във вашия хотел - на живо, онлайн, хибридни. Какъв е трендът след отпадане на противоепидемичните мерки?

- Събитията на живо определено се завръщат. Хората са щастливи, че могат отново да пътуват свободно и да общуват с партньори и колеги на живо. Технологията зад хибридните формати се разви изключително за 2 години и вече е неизменна част от индустрията. Организаторите имат възможност за онлайн включване на лектори от чужбина (които нямат възможност да присъстват в конкретния ден), чиито презентации се излъчват на големи екрани на живо, а връзката с аудиторията е двупосочна. Участниците могат да гледат дадена сесия на живо по тв от стаята си в хотела или на мобилно устройство от всяка точка. Това е "добро" наследство от ковид периода.

Кои са основните предизвикателства пред вашия бизнес в момента?

- Основното предизвикателство пред хотелиерите е свързано с планиране на разходите, съответно определяне на себестойност и цени към днешна дата, касаещи престой в бъдещ период. В момента е много трудно да се прогнозират цените на ел. енергията, горивата и основните стоки от потребителската кошница на един хотел. Планирайки пътуване или събитие, човек търси най-добрата цена/качество към момента на резервация, който може да се разминава с престоя в хотела с 3, 6, дори 12+ месеца. Очакванията към висококатегориен хотел, какъвто е "Интернационал", винаги са високи, което прави нашата задача изключително отговорна и още по-предизвикателна.

Каква е вашата формула за успех в събитийната индустрия?

- Стремим се да сме предвидим и добър партньор в дългосрочен план. Oтношенията с партньорите ни и тяхната удовлетвореност винаги са първи приоритет. Те разчитат на нас и се връщат със спокойствие и увереност, че идеите им ще бъдат осъществени успешно. Разчитаме изключително на екипа - по време на ковид задържахме една съществена част от персонала, който лятото достига над 500 души.