🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

NEXTI е първото мобилно приложение за реални оферти за банкови кредити

Васил Христов, Николай Хаджихристев, Ганчо Фурнаджиев - основатели на NEXTI

(от ляво надясно): Васил Христов, Николай Хаджихристев, Ганчо Фурнаджиев - основатели на NEXTI
(от ляво надясно): Васил Христов, Николай Хаджихристев, Ганчо Фурнаджиев - основатели на NEXTI
(от ляво надясно): Васил Христов, Николай Хаджихристев, Ганчо Фурнаджиев - основатели на NEXTI
(от ляво надясно): Васил Христов, Николай Хаджихристев, Ганчо Фурнаджиев - основатели на NEXTI
Бюлетин: Моят Капитал Моят Капитал

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.

Какво представлява платформата NEXTI ? Как тя се превърна в дигитален мост между потребители и банки?

Ганчо Фурнаджиев: NEXTI е първото мобилно приложение за реални оферти за банкови кредити! NEXTI е дигитален кредитен експерт. NEXTI комуникира с водещите банки в България и в резултат ви предоставя наготово напълно безплатно персонални оферти за банково финансиране, сред които можете да избирате. Работи както за физически лица, така и за бизнес потребители.

Как NEXTI улеснява потребителите? Каква е ползата от наличието на клонова мрежа с банките в приложението?

Николай Хаджихристев: Ето някои от предимствата:

  • Пестите до 10% от сумата за връщане по кредита.
  • Усвоявате кредита до 20 дни по-рано от обичайното.
  • Пестите няколко дни посещения в различни банки.
  • Получавате оферти, в които банките се конкурират.
  • Имате избор сред много различни оферти за кредит.
  • Разполагате с помощник за кредити в телефона си.
  • Възможност с едно приложение да кандидатствате многократно за различни кредити: потребителски, ипотечни и бизнес.

Наличието на клонова мрежа позволява на потребителя да получи персонални удобства при търсенето на кредит:

  • Възможност потребителят не само да избере банка, но и да открие най-близкия или най-удобния за него клон на банката само за секунда.
  • Вградена навигация за лесно достигане до избрания офис от мястото, в което потребителят се намира в момента.
  • Възможност потребителят да избере конкретен служител, който работи в избрания от него офис. Така получава лично внимание и персонална оферта.

Кои са технологиите, които стоят зад приложението?

Васил Христов: Това са:

  • съвременни технологии за създаването на функционално мобилно приложение, подходящо за IOS и Android.
  • Сложна конфигурация от микросървисни системи, които осигуряват цялостното му функциониране и всички удобства за потребителите.
  • Технологии за криптиране и сигурна защита на личните данни, които да гарантират пълно спокойствие на потребителите
  • Мобилна навигация до избран офис на банка.
  • Сензори за локация, които позволяват на приложението да предложи на потребителя най-близките клонове на банките и да осигури мобилна навигация до избрания офис.

Как се приемат от потребителите такъв тип услуги?

Ганчо Фурнаджиев: Такъв тип приложение е отдавна очаквано от потребителите в България, които познават начините на кредитиране в Европа и Америка. Радваме се, че можем да отговорим на нуждите им. Нещо повече - NEXTI работи еднакво добре и за потребителски, и за ипотечни, и за бизнес кредити, което прави приложението универсално и още по-добре приемано.

Предимства, които потребителите харесват:

  • естествената конкуренция на банките в приложението осигурява на потребителя много добри оферти, с които може да спести до 10% от сумата за връщане по кредита
  • пестенето на време при търсене на оферти, тъй като не се налага обикаляне по офиси на банки, а подаването на заявка за оферти от всички банки отнема само няколко минути
  • възможността да се даде заявка за оферта по всяко време на денонощието и от всяко място, където има интернет
  • възможността цялата нужна информация за банките и кредитите да е събрана и синтезирана в телефона, което позволява да се направи бързо и лесно сравнение на офертите
  • улеснената процедура по получаване на оферти води до по-бързо усвояване на кредита.

Ние сме отворени към обратна връзка с потребителите и приемаме препоръки за развитието на услугата, за да я направим още по-удобна и функционална както за физическите лица, така и за бизнес потребителите.

А от финансовите институции?

Николай Хаджихристев: Основното предизвикателство, което стартъпът е срещнал до този момент, е комуникацията с банките. Там се крие и главният успех - преодоляването на различията чрез комуникация.

Какви са плановете ви за развитие на платформата и на самия стартъп?

Васил Христов: Разширяване на гамата от продукти и интеграция на изкуствен интелект. С възможност от потребителя да усвои кредита по избраната от него оферта изцяло през телефона си. Експанзия/разширяване на платформата в други страни в Европа.