🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Динамична кола за всеки ден

Ford Fiesta Red Edition комбинира спортен стил и мощен турбодвигател

Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Последното поколение на Ford Fiesta е най-продаваният модел в сегмента си вече няколко поредни години. Това никак не е случайно, тъй като Fiesta съчетава в себе си всички най-търсени качества. Малкият модел на Ford е с динамичен и красив дизайн, има рафиниран и удобен интериор, оборудван е с модерни технологии, задвижва се от съвременни и ефективни турбодвигатели и се характеризира с отлично управление и стабилно пътно поведение. Голям принос за успеха на Fiesta имат и приемливите цени на модела, благодарение на което малкият хечбек е най-разумният автомобил в класа си.

Между стандартния модел и Fiesta ST

Сега Ford Fiesta се предлага в нова версия Red Edition, която се отличава със спортен бодикит и по-мощен бензинов турбодвигател 1.0 EcoBoost със 140 к.с. Новата Fiesta Red Edition застава между стандартния модел и спортната Fiesta ST като алтернатива на спортна кола за всеки ден. Новият модел се предлага само с 3 врати в червен цвят, а в контрастиращо черно са оцветени радиаторната решетка, въздухозаборниците, страничните огледала, покривът и 17-цоловите лети джанти.

Версията Red Edition визуално се различава от стандартната Fiesta по ниската престилка отпред, заострените брони, големия спойлер отзад и ниските прагове от Fiesta ST. В интериора също са съчетани червени апликации на седалките, червени шевове и лъскави черни вложки. Предните седалки с изразени опори придържат ефективно водача и пътника в завоите и при това са доста удобни. Аудиосистемата SONY е с гласово управление Ford SYNC.

140 коня дава 1-литровият EcoBoost

За задвижването на Ford Fiesta Red Edition се използва 1-литровият 3-цилиндров бензинов турбодвигател EcoBoost, избран за "Световен двигател" на 2012, 2013 и 2014 г. Във версията Red Edition турбоагрегатът е с мощност 140 к.с. и работи в комбинация с 5-степенна механична скоростна кутия. На пътя Fiesta Red Edition е по-динамична от модела със 100 к.с., но и не толкова спортна, колкото Fiesta ST.

Автомобилът има данни на спортист и се представя като такъв, особено при рязко и продължително натискане на газта. Максималната тяга за кратко достига 210 Нм в режим Overboost и изстрелва колата напред още от ниските обороти. Кормилното управление е стегнато и директно, а еластичното окачване поглъща повечето неравности на пътя без сътресения и шум.

Двигател - 3-цилиндров бензинов с турбо. Работен обем - 999 куб. см.

Трансмисия – 5-степенна механична. Максимална мощност - 140 к.с. Максимален въртящ момент – 180 Нм (210 Нм при Overboost).
Максимална скорост - 201 км/ч. Ускорение 0-100 км/ч - 9 секунди. Среден разход на гориво - 4.5 л/100 км.

Емисии CO2 - 104 г/км. Базов модел – 31 900 лв. с ДДС. Тестван модел – 35 300 лв. с ДДС

Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал